EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
COS toamna-iarna 2016

COS toamna-iarna 2016

Toamna a inceput sa isi trimita solii, chiar daca imi place sa ma pacalesc ca suntem inca in plina vara. Astazi, am rasfoit fotografiile campaniei COS toamna/iarna 2016, realizate de Karim Sadli. Atmosfera lor mi-a creat sentimentul de calm, de echilibru si fluiditate – elemente ce definesc, de altfel, universul brandului.

Pe fundalul pastelat, oferit de peisajele din Norfolk, UK, ies in evidenta piesele vestimentare in culori inchise.  De compunerea lookurilor purtate de modelele Vanessa Axente si Mathias Lauridsen, a fost responsabil stilistul Jonathan Kaye, care s-a lasat inspirat de legatura dintre fiintele umane si sistemele de viata care ne inconjoara.

Esenta colectiei este melanjul dintre functionalitatea reinterpretata si decadenta zilnica, iar alegerea culorilor de care am mentionat deja a fost influentata de picturile lui Lynette Yiadom Boakye. Intalnim mult bleumarin, albastru intens, ocru, visiniu si verde inchis.  In ceea ce priveste designul, formele clasice sunt reinterpretate, iar noile lor detalii surprind. Uneori, e vorba despre suprapuneri neasteptate de texturi. Alteori – despre o asimetrie, despre un guler larg sau despre modul in care se inchide un palton.

Foto: Karim Sadli, Info: COS

PUBLISHED ON 05.08.2016

more in Newsroom