FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Conduri cu dor in padurea de argint

Conduri cu dor in padurea de argint

Iutta, brandul cu dor de romanesc, a lansat saptamana trecuta prima colectie de pantofi in cadrul unei expozitii gazduite de galeria Galateca. Inspirat de universul eminescian, decorul creat aici a oferit o interpretare moderna emblematicii paduri de argint.

File de carte cu versurile poetului au tapetat un perete al galeriei, iar condurii cu dor au fost asezati pe coloane din lemn sculptat. Pe o parte din tavan, au fost prinse cu fire transparente zeci de carti ce pareau ca plutesc in aer. Invitatii – persoane publice, bloggeri si designeri din industria locala de fashion – au avut oportunitatea nu doar de a descoperi colectia de pantofi, ci si de a imbogati povestea ei cu propriile ganduri si doruri. Le-au asternut pe acestea pe hartie cu ajutorul unei masini de scris. 

Inceputa in incaparea galeriei, calatoria a continuat in shopul afiliat – Neogalateca. Pentru una dintre vitrinele de aici, Iutta si Atelierul No No No au recreat din materiale organice un cadru din padurea de mesteceni argintii, parte din proiectul ”Maiastra Design”. Inainte de a fi lansat pentru prima data in tara, decorul a fost prezentat in exclusivitate la targul Global Destination for Shoes and Accesories (GDS) din Dusseldorf, alaturi de cea mai noua linie de genti, accesorii si incaltaminte Iutta ce vor fi disponibile acum spre achizitionare si in acest shop.

Intitualata sugestiv “Conduri cu dor”, prima linie de incaltaminte Iutta reprezinta o imbinare intre vechi si nou, asa cum se intampla cu fiecare creatie ce poarta semnatura brandului romanesc. Pantofii au design modern, confortabil si sunt brodati cu motive traditionale. “Noua linie de pantofi Iutta a luat nastere ca un raspuns firesc la nevoia de a continua sa readucem autenticul in contemporan si sa reinterpretam traditia. Ea vine totodata si in intampinarea celor care ne urmaresc si care ne-au intrebat mereu pe cand ne vom extinde si in aceasta directie. Astfel, condurii cu dor duc mai departe povestea liniei Dor de romanesc si aduc un suflu nou in zona fashion din Romania. Venim in peisaj cu inovatie, combinatii neconventionale, culoare si cautam sa inspiram un stil aparte, care sa reflecte toate caracteristicile unei personalitati puternice,” a declarat Nicoleta Chirica, designer si fondator Iutta, intr-un interviu recent pe care il poti citi aici.
Pantofii pot fi cumparati din magazinul online www.iutta.ro.

PARTENERI MEDIA: Euforia lifestyle TV, The ONE, www.fpeople.ro, Petocuri.ro – Cea mai selecta comunitate de femei, GLAMOUR Romania, InStilulMeu.ro, Elegantine, Business Review, WeART, bookblog.ro, Revista Escu, Revista Bulevard
PARTENERI: Galateca, NO NO NO, Materia
SPONSOR PRINCIPAL: Editura Litera
SPONSORI: Retros, Bacania ROD, Domeniile Samburesti, Proud To Be Romanian, Centrul Shakti, AQUA Carpatica, Sis&Me Raw Vegan Sweets, www.minuni.ro.

Despre Iutta

Iutta este un brand premium ce se inspira dintr-un puternic simt al identitatii, transpus prin arta mestesugului intr-un design cu motive folclorice brodate in piele. Astfel, traditiile si culturile locale sunt sintetizate prin tehnologii inovative intr-un concept universal, descris de emotii si povesti.

Foto: Cosmin Baluta / www.vertizontal.ro

 

PUBLISHED ON 10.04.2015

more in Fashion Etc