WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Comète, un nou parfum in colectia Les Exclusifs de Chanel
Editor's Choice
Autor: Vicki Nicola

Comète, un nou parfum in colectia Les Exclusifs de Chanel

Comète de la CHANEL demonstreaza ca un parfum poate fi purtat ca un pandantiv. Pentru ca parfumurile sunt un buzunar emotional cu povesti in care credem si care vrem sa fie spuse despre noi. De altfel, fiecare parfum din colectia Les Exclusifs de Chanel este o poveste despre pasiunile, momentele importante, locurile iubite sau sperantele lui Coco Chanel. 

Comète este despre optimism. 

Si iata-i povestea:

Suntem in anul 1932. Dealerii de diamante resimteau efectele dezastruoase ale crizei din 1929, de pe Wall Street. Gabrielle Chanel – deja un couturiere recunoscut, cu boutique pe faimoasa Rue Cambon din Paris – traversa si ea cu atelierul ei momente dificile si chiar spunea ca “munca ei este pur si simplu o reactie la vremuri”

Astfel ca Gabrielle Chanel – cea imbracata in tweed si accesorizata cu vestitele brose  CC” – este cautata de London Diamond Corporation pentru a realiza o colectie high jewellery” menita sa revigoreze o industrie care, la acel moment, isi pierdea din anvergura.

Colectia Bijoux de Diamants” a constat in 50 de piese care sugerau miscare continua si stralucire necenzurata. Si a fost, in esenta, o infuzie de optimism si stralucire, intr-o perioada in care oamenii se confruntau cu criza economica.

Lansarea Bijoux de Diamants” a fost una total atipica. Aceasta colectie a fost expusa chiar in rezidenta privata a lui Chanel, de pe Rue du Faubourg Saint-Honore 29 – un spatiu decorat fabulos cu lei auriti si panouri pliabile Coromandel. Iar piesele din colectie au fost expuse pe busturi de manechine realizate din ceara si nu pe clasicele boarduri de catifea pentru bijuterii.

Una dintre cele mai cunoscute piese a ramas vestitul colier Comète”, care este o reinterpretare luminoasa si optimista a mozaicului auster de pe podeaua de la Aubazine, caminul in care a crescut Chanel si care avea ca laitmotive soarele, luna si steaua in cinci colturi.

Salt in timp, 92 de ani mai tarziu. 

Acest colier devine inspiratia pentru cel mai nou parfum al casei si cea mai noua prezenta din colectia Les Exclusifs de Chanel: Comète. Recunosc, acesta este si favoritul meu. Fiecare parfum din colectie este o celebrare a unei elegante sofisticate si surprinde momente importante din istoria personala a lui Coco Chanel. In fiecare dintre aceste parfumuri te poti regasi cu o anume stare, un moment, un capriciu. Dar pentru mine, extractul de iris si nuanta pudrata a acestui parfum sunt argumente emotionale in fata carora nu pot rezista. 

La inceputul oricarei creatii, ai nevoie de un element care sa te inspire, iar pentru Comète punctul de pornire a fost praful de stele”, explica Olivier Polge, parfumierul casei Chanel. “Cometa este un simbol foarte important pentru CHANEL si ma gandesc in mod special la colierul Comète din colectia de bijuterii din 1932, care era purtat deschis in jurul gatului, la fel cum se deseneaza o urma de parfum pe pielea unei femei.” 

Comète este despre optimism. 

Parfumul Comète surprinde optimismul incredibil al lui Chanel. Ea era convinsa de puterea magica a acestei stele. Omniprezenta in creatiile ei, ea a devenit unul din simbolurile pentru sansa. La fel ca urma luminoasa a cometei in noapte, acest parfum surprinde o imagine rara si de neuitat. Pentru ca parfumul este luminos, bogat si mai ales pudrat, ceea ce, din punctul meu de vedere il face sofisticat si foarte, foarte feminin. Vanilia salbatica si extractul de iris, imbracate de un acord delicat de floare de cires fac din Comète o experienta stelara, pentru cele care cred in steaua lor norocoasa. 

Parfumul Comète si toata colectia Les Exclusifs de Chanel sunt disponibile doar in boutique-ul Chanel din Baneasa Shopping City Bucuresti.

Sursa foto: Chanel

PUBLISHED ON 03.05.2024

more in Beauty Lines