FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Colectia MOSCHINO [tv] H&M, prezentata la New York

Colectia MOSCHINO [tv] H&M, prezentata la New York

Colectia MOSCHINO [tv] H&M este despre distractie si asa a fost si prezentarea ei de ieri, desfasurata la New York. Naomi Campbell, Gigi, Bella si Anwar Hadid, Joan Smalls si Candice Swanepoel se regasesc printre topmodelele care au pasit pe un podium conceput pentru a reda atmosfera strazilor urbane, cu cladiri inalte si panouri publicitare. Printre celebritatile din public, s-au numarat Paris Jackson, Frances Bean Cobain, Marc Jacobs si Coco Rocha.

“Calatoria in universul MOSCHINO creat de Jeremy la prezentarea MOSCHINO [tv] H&M a fost una foarte distractiva. A surprins atitudinea pozitiva, simtul umorului si veselia transpuse in fiecare piesa a colectiei”, spune Ann-Sofie Johansson, consilier de creatie la H&M.

Lookurile evidentiaza elemente emblematice pentru viziunea lui Jeremy Scott, directorul de creatie al casei de moda:“Colectia MOSCHINO [tv] H&M este un cadou pentru fanii mei. Am vrut sa le ofer o colectie simbolica pentru stilul MOSCHINO. Am incercat sa includ toate ingredientele pe care publicul se asteapta sa le vada in prezentarile mele – desene animate couture combinate cu o atitudine streetwear, bijuterii si accesorii stralucitoare pentru a crea o tinuta completa MOSCHINO.” Machiajele modelelor poarta semnatura celebrei Pat McGrath, iar pentru realizarea lor au fost utilizate produsele H&M Beauty.

Dupa incheierea prezentarii, panourile publicitare din jurul lui Jeremy Scott s-au ridicat si l-au dezvaluit pe DJ-ul si producatorul Diplo, care a intretinut petrecerea ce a urmat. Tot atunci, a fost dezvaluit si pop-up shopul exclusiv MOSCHINO [tv] H&M, iar, de-a lungul serii, invitatii au avut ocazia sa paseasca in universul MOSCHINO [tv] H&M si prin intermediul unei  experiente de moda in realitate augmentata.

Colectia MOSCHINO [tv] H&M va fi disponibila in magazinul H&M din Baneasa Shopping City, precum si online, incepand cu data de 8 noiembrie. Aceasta cuprinde piese pentru femei si pentru barbati, precum si accesorii pentru caini.

Foto: BFA via H&M

PUBLISHED ON 25.10.2018

more in Newsroom