PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Colectia de vara Kelly Brook pentru New Look

Colectia de vara Kelly Brook pentru New Look

Inspirata de America anilor '50, noua colectie Kelly Brook pentru New Look este acum disponibila si in Romania, exclusiv in magazinul din Baneasa Shopping City. Printre piesele cheie se regasesc jachetele jumpers si varsity, precum si topurile taiate si fustele vaporoase. Linia cromatica a colectiei este dominata de rosu aprins, caruia i se alatura nuante de bleumarin, alb, galben si verde.

„Kelly reprezinta intoarcerea emblematica la frumusetea naturala. Aceasta unicitate specifica identitatii sale este ceea ce am dorit sa surpindem in noua colectie marca New Look, disponibila exclusiv in magazinul nostru din Baneasa Shopping City. Fanele vor fi surprinse de rochiile cu imprimeuri luminoase, tocurile inalte cu platforme peep-toe si accesoriile stand out. Colectia este un omagiu adus feminitatii, pentru ca fiecare piesa exprima senzualitate, indrazneala, gratie – caracteristici specifice stilului femeilor din Romania”, a declarat Carmen Maruntelu, PR & Marketing Manager New Look Romania.

Iata cateva imagini din cadrul campaniei de promovare ce a fost realizata in Miami!


Foto si info: New Look

PUBLISHED ON 18.04.2013

more in Newsroom