INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Ciocolata. De la placerea gustului la alte beneficii

Ciocolata. De la placerea gustului la alte beneficii

Aroma dulce-amaruie si textura catifelata transforma ciocolata in unul dintre cele mai seducatoare deserturi. Pe langa placerea gustului, ea ofera o multime de beneficii pentru sanatate cu care s-au pus de acord atat cercetatorii, cat si medicii. Este dovedit stiintific faptul ca ciocolata neagra tine la distanta bolile cardiace, atacurile cerebrale, dar si imbatranirea prematura.

Acest desert delicios este bogat in vitamine (A1, B1, B2 C, D si E), iar printre elementele care o fac speciala se numara si mineralele (potasiu, magneziu, fier, calciu si sodiu). De asemenea, ciocolata amaruie este un extraordinar energizant, care da consumatorilor pofta de viata. In plus, gustul ei amarui regleaza apetitul, iar continutul mare de cacao mentine pentru mai mult timp senzatia de satietate. Doar doua patratele de ciocolata neagra sunt suficiente pentru a tine la distanta mancarea cateva ore.

Si pentru ca am vorbit de beneficiile ciocolatei, Heidi in parteneriat cu compania aeriana SWISS s-a hotarat sa adauge inca unul pe lista, sub forma unui concurs la care participantii pot castiga o vacanta de vis!

“Taste, Win, Travel”

New York (SUA), Zurich (Elvetia), Florenta (Italia), Muscat (Oman) – acestea sunt destinatiile unde ai putea ajunge alaturi de o persoana draga. Tot ce trebuie sa faci este sa cumperi oricare 2 tablete de ciocolata Heidi din gamele Gourmette, Grand’Or, Dark sau Pure, sa te inscrii pe site-ul www.heidicampaign.com si sa pastrezi ambalajele si bonul de casa sau factura fiscala pentru validarea premiului.

Mai multe informatii si regulamentul campaniei se afla pe www.heidicampaign.com.

Sursa info: Heidi/ Foto: Hepta.ro

 

PUBLISHED ON 15.11.2012

more in Newsroom