WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

RED CARPET

Trenduri remarcate pe covorul rosu...

Cea de-a 97-a editie a Premiilor Oscar a inceput, asa cum…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

INSPIRATIE

O canapea, mai multe mese...

Trendul de a aseza mai multe mese de cafea in fata…

STIRI CU STIL

Andreea Brasovean

Stirile trebuie sa fie obiective, iar cei care le prezinta echidistanti….

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte

Christian Dior – sticle de parfum gravate cu initialele dorite

Parfumul este considerat o extensie a personalitatii celei care il poarta, dar ce-ai spune daca si sticla lui ar vorbi mai multe despre acea persoana. In aceasta luna speciala, Christian Dior a venit cu o idee care transforma parfumul intr-un cadou cat se poate de special: un serviciu exclusiv de gravura.

dior_jadore-jpg

Fie ca il achizitionezi pentru tine, fie ca vrei sa-l oferi cuiva drag, parfumul Dior preferat poate purta initialele dorite. Oferta de Sarbatori este valabila in centrele comerciale Baneasa Shopping City si Bucuresti Mall Vitan, unde reprezentantii Christian Dior graveaza manual sticlele parfumurilor achizitionate in luna decembrie, din magazinele autorizate.
Programul de gravura este intre orele 14:00 – 20:00, la podiumul J’adore DIOR
, iar oferta este valabila doar pe baza bonului de casa, la produsele achizionate din magazinele centrelor comerciale Baneasa Shopping City (inclusiv Feeria) in perioada 18 – 24 decembrie 2013 si Bucuresti Mall Vitan in perioada 20-24 decembrie 2013.

Liniile de parfumuri ce pot fi personalizate sunt: J’Adore, Miss Dior, Dior Homme si Fahrenheit.

Foto si info: Dior

PUBLISHED ON 17.12.2013

more in Beauty Lines