WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Chotronette in revista Vogue UK

Chotronette in revista Vogue UK

Chotronette a aparut in numarul din aprilie al revistei Vogue UK, dupa ce in decembrie anul trecut o fotografie din pictorialul Chotronette a fost publicata la sectiunea New Talents a revistei Vogue Italia.

„Totul a pornit de la o fotografie dintr-un pictorial Chotronette care a fost promovata in categoria New Talents din Vogue Italia in editia din decembrie 2011. Ca intr-o poveste suprarealista, autoarea pozei (Silvia Chiteala) a fost invitata in calitate de fotograf in studiourile Conde Nast ale revistei Vogue din Milano pentru a realiza un pictorial pentru versiunea online a revistei”, povestesc fetele de la Chotronette.

In articolul Happily Ever After din Vogue UK, Chotronette apare alaturi de nume consacrate ale modei internationale, precum Prada, Miu Miu, Valentino, Oscar de la Renta, Vivienne Westwood sau Proenza Schouler. Viziunea Chotronette a fost interpretata de Vogue ca: “Folclorul din Europa de Est si Rusia reprezinta o sursa de inspiratie deosebit de bogata. Faceti cunostinta cu Silvia Chiteala si Laura Cazacu, cele care au dezvoltat brandul Chotronette, o linie de rochii de vis din dantela si tapiserie ce sunt prezentate in fotografiile lor”.

Foto: Chotronette

 

PUBLISHED ON 05.04.2012

more in Newsroom