INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
CHANEL No. 1, frumusete si exuberanta
We like
Autor: Vicki Nicola

CHANEL No. 1, frumusete si exuberanta

Gama de beauty Chanel No. 1 este ca o dimineata de sambata, cand nu ai teme si nici responsabilitati de bifat, ci pur si simplu ai timp sa descoperi lucruri care te bucura.

Nu stiu de ce, dar nu asociez aceste produse unui ritual de frumusete constant si matematic, ci unor momente de rasfat razlete, care te fac sa te simti mai feminina si iti schimba starea.


Foto: arhiva personala

De exemplu, produsul care imi place cel mai mult din gama este L’ Eau Rouge, este o boare de prospetime cu o aroma fresh si sofisticata in egala masura. Poti sa il folosesti si ca un parfum, dar poti sa il folosesti si ca un moment de prospetime, ca pe un energizant olfactiv care te pune intr-o stare de bine. Eu l-am folosit in weekenduri, inainte de a pleca in parc. Alături de muzica din casti, face tura de parc super relaxanta. L-am mai folosit si inainte de intalnirile pe teams sau pe zoom, tot la fel, ca sa ma puna intr-o stare buna de “performance”.


Foto: arhiva personala

Imi mai place mult serumul revitalizant pentru corp. Are cel mai frumos parfum si o textura fina si usoara, care este absorbita repede de piele. Imi place sa il folosesc seara, inainte de culcare pentru ca iti da o stare de curat si de rasfat sau il mai iau des in calatorii, in vacante cu destinatii calde. Se aplica foarte usor datorita faptului ca este ca un spray, asa ca il folosesc ca un rasfat olfactiv, in orice moment al zilei.

Un new entry pe lista mea de favorite este Chanel No. 1 Skin Enhancer. Recunosc, eu nu aplic multe produse pe ten, iar machiajul meu consta, de cele mai multe ori, intr-un corector de ochi si blush. Initial, acest produs nu ar fi fost pe radarul meu, dar mi-a promis luminozitate, asa ca l-am incercat cu bucurie. Este un fel de BB cream care hidrateaza, dar care da tenului si un glow discret si fin. Mi-a placut, asa ca in zilele in care vreau ceva mai special, il aplic mai ales pe pometi, iar in combinatie cu blush-ul imi contureaza foarte bine trasaturile.


Foto: Andreea Macri


Foto: Andreea Macri


Foto: arhiva personala

Cred ca mai toate produsele din gama Chanel No. 1 au aceasta calitate de a-ti da o stare de bine. Cand le folosesti, simti ca faci ceva pentru tine. Si nu pentru ca trebuie, ci pentru ca vrei si meriti sa te bucuri de micile rasfaturi de zi cu zi. Iar acest lucru te face sa te simti mai relaxata si mai increzatoare.

Fotografie principala: Andreea Macri

PUBLISHED ON 25.10.2023

more in Beauty Lines