EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Chanel N°5 campanii publicitare

Chanel N°5 este un parfum emblematic. Asa cum sunt si campaniile lui publicitare. Reclamele sunt o reverie. De la poveste, adesea una de dragoste, la cadrele prin care aceasta este spusa, de la tinute si decoruri pana la melodiile care completeaza atmosfera, totul este gandit sa fie in armonie, asemeni notelor olfactive ale unui parfum reusit.

Marion Cotillard este recenta muza Chanel N°5. Ea duce mai departe povestea parfumului reprezentat de-a lungul timpului in campanii publicitare de artiste precum Catherine Deneuve, Nicole Kidman sau Audrey Tautou.

Prezenta lui Marion Cotillard intr-un proiect e pentru mine o promisiune ca urmeaza ceva cu care voi rezona – fie ca e vorba despre un film in care joaca, despre o melodie interpretata de ea, despre un interviu, un eveniment cu covor rosu sau o campanie publicitara. Recenta reclama Chanel N°5 nu face decat sa-mi intareasca acest gand. De altfel, si numele casei de moda franceze vine cu o promisiune asemanatoare.

In filmul de campanie regizat de Johan Renck, Marion Cotillard danseaza impreuna cu balerinul Jeremie Belingard intr-un cadru selenar. Piesa “Team”, a lui Lorde, este reinterpretata aici de Cotillard insasi. Actrita poarta o rochie aurie, conceputa de directoarea de creatie a casei, Virginie Viard, pornind de la una dintre tinutele cu care apare Coco Chanel in fotografiile lui Cecil Beaton.

Aceasta campanie m-a determinat sa le revad si pe cele care au precedat-o. Am ales sa ti le amintesc si tie pe patru dintre ele. Personajele lor principale sunt Marilyn Monroe, Nicole Kidman, Audrey Tautou si Gisele Bundchen.

Lansat in 1921, primul parfum al casei Chanel a revolutionat industria, iar numele lui isi pastreaza relevanta si astazi. Conform Chanel, parfumierul Ernest Beaux a compus atunci mai multe mostre inspirate de cerinta lui Gabrielle Chanel de a crea un parfum pentru femei care sa miroasa a femeie. Dintre propunerile lui, creatoarea de moda a ales-o pe a cincea. De aici si numele parfumului. Si tot de aici si initiativa mea de a alege in total cinci campanii publicitare dedicate lui.

Marilyn and N°5, cu Marilyn Monroe

Train de Nuit, cu Audrey Tautou

The One That I Want, cu Gisele Bundchen

Le film, cu Nicole Kidman

Sursa foto: Hepta.ro
Sursa video: Chanel via Youtube.com

PUBLISHED ON 11.01.2021

more in Beauty Lines