INTERVIU

“N-ai cum sa nu faci...

Pe munte, gandurile neplacute nu stiu sa urce. Tot pe munte,…

NEWS

Dior Vibe. Good Vibe.

8 sportive de performanta sunt starurile campaniei Dior Vibe, care evidentiaza…

INSPIRATIE

Un perete gol, o pagina...

Un perete gol e ca o pagina alba pe care ne…

RED CARPET

15 dintre cele mai frumoase...

Dupa o pauza de doi ani, reluam traditia noastra de a…

INTERVIU

Loredana Munteanu si al ei...

FIOR este despre camasi pictate cu detalii si cuvinte care te…

AMINTIRI

Pe aleea amintirilor de Craciun

Orice varsta am avea, e (aproape) imposibil sa pornim pe aleea…

WE LIKE

Ce spui de niste decoratiuni...

De cativa ani incoace, printre ornamentele obisnuite de Craciun, se strecoara…

Inspiratie

Unde locuiesc cadourile potrivite

Mi-am creat cateva obiceiuri in ceea ce priveste cadourile potrivite. Acestea tin de cum le aleg si din ce locuri. Obisnuiesc sa cumpar sau sa pun pe lista de idei lucruri despre care simt ca se potrivesc cuiva anume din viata mea, chiar daca uneori le gasesc cu mult timp inainte de ocazia in care le voi darui. De asemenea, mi s-a intamplat de cateva ori sa cumpar ceva, fara sa stiu in acel moment si pentru cine e obiectul respectiv. Asa am facut recent cu o carte. Dupa ce am citit-o, mi-a fost clar pentru cine era, de fapt, exemplarul achizitionat in plus. Ce cred ca ma ajuta sa evit goana dupa cadouri e faptul ca, in timp, am descoperit cateva locuri cu produse care imi plac si care simt ca se potrivesc si in viata celor dragi si pornesc cautarile de acolo. * Iata in continuare o lista cu cinci locuri care aduc sub acelasi acoperis – fizic si virtual – branduri diverse, unele mai cunoscute, altele mai putin cunoscute, dar toate atent alese. MioBio Cand prietenele primesc de la mine cosmetice in dar, sansele sunt ca acestea sa fie achizitionate de la MioBio. E primul loc la care ma gandesc atunci cand cineva intreaba despre produse naturale, asta si pentru ca mare parte dintre cele pe care le folosesc eu vin de pe rafturile lui fizice sau virtuale. Sapunurile s...

Inapoi Inainte

Chanel Factory 5 marcheaza 100 de ani de celebritate

Chanel celebreaza implinirea celor 100 de ani ai parfumului Chanel N°5 printr-o colectie in editie limitata, numita Factory 5. Aceasta cuprinde 17 produse: de la apa de toaleta, ulei de corp si gel de dus pana la o sticla de apa si o banda adeziva decorativa. Cele mai multe dintre ele sunt produse de frumusete, doar ultimele doua pasesc in afara acestui taram. Insa, toate au un design minimalist, in alb si negru.

Lansat in 1921, primul parfum al casei Chanel a revolutionat industria si a reusit sa se pastreze relevant pana in prezent. Conform Chanel, parfumierul Ernest Beaux a compus atunci mai multe mostre in acord cu cerinta lui Gabrielle Chanel. Ea isi dorea un parfum pentru femei care sa miroasa a femeie. Dintre propunerile lui Beaux, creatoarea de moda a ales-o pe a cincea. De aici a venit si numele parfumului.

Sticla lui a avut acelasi impact puternic ca esenta din interior. Chiar daca designul ei a cunoscut modificari de-a lungul timpului, elementele cheie au ramas: forma minimalista, conturata din linii drepte, transparenta. Asa se face ca, fie ca vezi parfumul de acum 100 de ani, fie ca te uiti la cel de acum 50 de ani sau la cel de astazi, stii, de fiecare data, ca este vorba despre Chanel N°5.

Sa pui cap la cap conceptul prin care sa celebrezi o astfel de istorie trebuie sa fi fost o adevarata provocare. Lansarea colectiei Factory 5 e unul dintre proiectele care marcheaza aniversarea. Nu am incercat produsele, dar designul lor a avut, cu siguranta, efectul dorit. M-am oprit asupra fotografiilor lor instant si mi-am dorit sa aflu mai multe.

Cutia ca de vopsea a gelului de dus si crema de corp pastrata in tuburi ca niste culori pentru pictura m-au determinat sa caut printre amintirile a doua dintre show-urile Chanel, concepute de Karl Lagerfeld. Ma refer, pe de-o parte, la prezentarea colectiei primavara-vara 2014, cand podiumul de prezentare a fost transformat intr-o galerie de arta, cu lucrari expuse pe pereti si nu numai, cu imbracaminte ce parea pictata si topmodele care aveau in maini mape in care sunt pastrate, de obicei, lucrarile. Pe de alta parte, mai e si prezentarea spectaculoasa pentru colectia toamna-iarna 2014/15, in care Grand Palais a devenit un supermarket efemer. Cu acea ocazie, o multime de produse din viata de zi cu zi au primit denumiri si etichete noi, inspirate de estetica Chanel. Erau asezate in rafturi vinuri Chateau Coco, tagliatelle mademoiselle sau sacs plus belle, in loc de sacs poubelle (saci de gunoi).

“Poate sa se regaseasca la fel de multa valoare in produsele folosite regulat ca in cele pe care le utilizam la ocazii foarte speciale,” spune despre colectie Thomas du Pre de Saint Maur, Head of Global Creative Resources pentru divizia Fragrance and Beauty a casei Chanel, conform Vogue.com.

Pe langa cele doua produse din colectia Chanel Factory 5 deja mentionate, mai sunt si altele care exploreaza acest joc al perceptiilor: obiect cotidian vs. obiect de lux. Lotiunea de corp este intr-un recipient inspirat de rezervele de sapun lichid, iar mystery box-ul ia forma unei inghetate la cornet.

Poti descoperi mai multe despre Factory 5 pe chanel.com.

Sursa foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 30.06.2021

more in Beauty Lines