INSPIRATIE

Raphael Navot. Designul de interior...

“Experienta designului de interior seamana cu aceea de a pasi intr-o…

HOT TREND

French Style

Stilul frantuzesc – lejer, nonconformist, sic – influenteaza cateva dintre tendintele…

INSPIRATIE

“Sometimes people cut bangs when...

Schimbarea de look a protagonistei serialului Emily in Paris s-ar putea…

RED CARPET

10 dintre cele mai frumoase...

Traditia noastra de a alege unele dintre cele mai frumoase tinute…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Magic Windows of Paris

Parisul e considerat unul dintre cele mai frumoase orase ale lumii,…

INSPIRATIE

Steven Meisel 1993 A Year...

Steven Meisel reprezinta un nume cheie in fotografia de moda, iar…

EDITOR'S CHOICE

O intalnire cu Delfina Delettrez...

Mainile mele spun foarte multe despre mine, iar inelul este cea…

Editor's Choice

O intalnire cu Delfina Delettrez Fendi

Mainile mele spun foarte multe despre mine, iar inelul este cea mai intima bijuterie a mea. De aceea, imi aleg mereu inelele pe care le port cu grija cu care imi aleg cuvintele cu care vorbesc. Si niciodata nu mi-a placut sa ma uit la o bijuterie in functie de taietura pietrei, de carate sau de alte detalii tehnice. A contat mereu povestea lor sau povestea lor cu mine. sursa foto: Andreea Macri MAGIC PUPPIES De asta mi-a placut “magic puppies”, colectia Delfinei Delettrez lansata in 2015 sau 2016. Bufnita din tourmalina si catelul sau pisica din topaz sunt practic niste animale care leviteaza pe mainile tale, intr-un setting perfect. Iar jocul de culori si de forme le anima si aproape ca le da o putere magica. Iar tu, ca purtator, ai o bucurie complice, ca si cum, acum esti parte din “Alice in Tara Minunilor”, iar ceilalti habar nu au. sursa foto: arhiva personala DESIGNER INSIGHTS Am intalnit-o pe Delfina Delettrez Fendi la un “trunk show” organizat de Madison Perfumery si prima ei intrebare a fost cum m-am impacat cu o piesa pe care o purtam, un inel din colectia “dancing diamonds”. Si m-a surprins intrebarea ei. Pentru ca ceea ce mi-a placut cel mai mult la acel inel, adica jocul si miscarea continua a pietrelor, a fost si lucrul pe care...

Inapoi Inainte

Chanel Factory 5 marcheaza 100 de ani de celebritate

Chanel celebreaza implinirea celor 100 de ani ai parfumului Chanel N°5 printr-o colectie in editie limitata, numita Factory 5. Aceasta cuprinde 17 produse: de la apa de toaleta, ulei de corp si gel de dus pana la o sticla de apa si o banda adeziva decorativa. Cele mai multe dintre ele sunt produse de frumusete, doar ultimele doua pasesc in afara acestui taram. Insa, toate au un design minimalist, in alb si negru.

Lansat in 1921, primul parfum al casei Chanel a revolutionat industria si a reusit sa se pastreze relevant pana in prezent. Conform Chanel, parfumierul Ernest Beaux a compus atunci mai multe mostre in acord cu cerinta lui Gabrielle Chanel. Ea isi dorea un parfum pentru femei care sa miroasa a femeie. Dintre propunerile lui Beaux, creatoarea de moda a ales-o pe a cincea. De aici a venit si numele parfumului.

Sticla lui a avut acelasi impact puternic ca esenta din interior. Chiar daca designul ei a cunoscut modificari de-a lungul timpului, elementele cheie au ramas: forma minimalista, conturata din linii drepte, transparenta. Asa se face ca, fie ca vezi parfumul de acum 100 de ani, fie ca te uiti la cel de acum 50 de ani sau la cel de astazi, stii, de fiecare data, ca este vorba despre Chanel N°5.

Sa pui cap la cap conceptul prin care sa celebrezi o astfel de istorie trebuie sa fi fost o adevarata provocare. Lansarea colectiei Factory 5 e unul dintre proiectele care marcheaza aniversarea. Nu am incercat produsele, dar designul lor a avut, cu siguranta, efectul dorit. M-am oprit asupra fotografiilor lor instant si mi-am dorit sa aflu mai multe.

Cutia ca de vopsea a gelului de dus si crema de corp pastrata in tuburi ca niste culori pentru pictura m-au determinat sa caut printre amintirile a doua dintre show-urile Chanel, concepute de Karl Lagerfeld. Ma refer, pe de-o parte, la prezentarea colectiei primavara-vara 2014, cand podiumul de prezentare a fost transformat intr-o galerie de arta, cu lucrari expuse pe pereti si nu numai, cu imbracaminte ce parea pictata si topmodele care aveau in maini mape in care sunt pastrate, de obicei, lucrarile. Pe de alta parte, mai e si prezentarea spectaculoasa pentru colectia toamna-iarna 2014/15, in care Grand Palais a devenit un supermarket efemer. Cu acea ocazie, o multime de produse din viata de zi cu zi au primit denumiri si etichete noi, inspirate de estetica Chanel. Erau asezate in rafturi vinuri Chateau Coco, tagliatelle mademoiselle sau sacs plus belle, in loc de sacs poubelle (saci de gunoi).

“Poate sa se regaseasca la fel de multa valoare in produsele folosite regulat ca in cele pe care le utilizam la ocazii foarte speciale,” spune despre colectie Thomas du Pre de Saint Maur, Head of Global Creative Resources pentru divizia Fragrance and Beauty a casei Chanel, conform Vogue.com.

Pe langa cele doua produse din colectia Chanel Factory 5 deja mentionate, mai sunt si altele care exploreaza acest joc al perceptiilor: obiect cotidian vs. obiect de lux. Lotiunea de corp este intr-un recipient inspirat de rezervele de sapun lichid, iar mystery box-ul ia forma unei inghetate la cornet.

Poti descoperi mai multe despre Factory 5 pe chanel.com.

Sursa foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 30.06.2021

more in Beauty Lines