INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

INSPIRATIE

E/MOTION. Moda in tranzitie.

E/MOTION. Fashion in Transition (E/MOTION. Moda in tranzitie) este o expozitie…

ARTA & DESIGN

Anastasia Savinova. Spiritul unui oras...

Anastasia Savinova spune povesti despre orase si nu numai prin intermediul…

HOT TREND

Cum mai arata relatia noastra...

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si…

EDITOR'S CHOICE

Putina nostalgie

Parca m-am mai imprietenit cu toamna in ultimii ani. Nu stiu…

INSPIRATIE

Ce as purta in sezonul...

Pandemia a influentat, in mod clar, felul in care m-am imbracat…

Editor's Choice

Putina nostalgie

Parca m-am mai imprietenit cu toamna in ultimii ani. Nu stiu exact ce a dus la aceasta schimbare, am remarcat doar ca ea s-a intamplat. Poate ca timpul a inceput sa curga altfel pentru mine si asta a facut ca toamna sa nu-mi mai para acel anotimp mohorat, interminabil. Totusi, ea ramane in corelatie perfecta cu nostalgia. Peisajele se schimba si, oricat ar fi de frumoase cromaticile lor, imi amintesc inevitabil ca intram intr-o noua etapa si ca o alta s-a incheiat. Nu intamplator, dintre toate imaginile din campaniile pentru sezonul toamna-iarna 2021/2022 care mi-au trecut prin fata ochilor, preferatele mele sunt cele care induc o stare de nostalgie. Nu una apasatoare insa. Iata o parte dintre ele! * Celine toamna-iarna 2021/22 - campania Les Grands Classiques Imaginea campaniei: actrita si regizoarea Suzanne Lindon Fotograf: Hedi Slimane / Sursa foto: Hepta.ro * Dior toamna-iarna 2021/22 - campania Dioramour Fotografa: Sarah Blais / Sursa foto: Hepta.ro * Campania Louis Vuitton toamna-iarna 2021/22 Fotograf: David Sims / Sursa foto: Hepta.ro

Inapoi Inainte

Chanel Factory 5 marcheaza 100 de ani de celebritate

Chanel celebreaza implinirea celor 100 de ani ai parfumului Chanel N°5 printr-o colectie in editie limitata, numita Factory 5. Aceasta cuprinde 17 produse: de la apa de toaleta, ulei de corp si gel de dus pana la o sticla de apa si o banda adeziva decorativa. Cele mai multe dintre ele sunt produse de frumusete, doar ultimele doua pasesc in afara acestui taram. Insa, toate au un design minimalist, in alb si negru.

Lansat in 1921, primul parfum al casei Chanel a revolutionat industria si a reusit sa se pastreze relevant pana in prezent. Conform Chanel, parfumierul Ernest Beaux a compus atunci mai multe mostre in acord cu cerinta lui Gabrielle Chanel. Ea isi dorea un parfum pentru femei care sa miroasa a femeie. Dintre propunerile lui Beaux, creatoarea de moda a ales-o pe a cincea. De aici a venit si numele parfumului.

Sticla lui a avut acelasi impact puternic ca esenta din interior. Chiar daca designul ei a cunoscut modificari de-a lungul timpului, elementele cheie au ramas: forma minimalista, conturata din linii drepte, transparenta. Asa se face ca, fie ca vezi parfumul de acum 100 de ani, fie ca te uiti la cel de acum 50 de ani sau la cel de astazi, stii, de fiecare data, ca este vorba despre Chanel N°5.

Sa pui cap la cap conceptul prin care sa celebrezi o astfel de istorie trebuie sa fi fost o adevarata provocare. Lansarea colectiei Factory 5 e unul dintre proiectele care marcheaza aniversarea. Nu am incercat produsele, dar designul lor a avut, cu siguranta, efectul dorit. M-am oprit asupra fotografiilor lor instant si mi-am dorit sa aflu mai multe.

Cutia ca de vopsea a gelului de dus si crema de corp pastrata in tuburi ca niste culori pentru pictura m-au determinat sa caut printre amintirile a doua dintre show-urile Chanel, concepute de Karl Lagerfeld. Ma refer, pe de-o parte, la prezentarea colectiei primavara-vara 2014, cand podiumul de prezentare a fost transformat intr-o galerie de arta, cu lucrari expuse pe pereti si nu numai, cu imbracaminte ce parea pictata si topmodele care aveau in maini mape in care sunt pastrate, de obicei, lucrarile. Pe de alta parte, mai e si prezentarea spectaculoasa pentru colectia toamna-iarna 2014/15, in care Grand Palais a devenit un supermarket efemer. Cu acea ocazie, o multime de produse din viata de zi cu zi au primit denumiri si etichete noi, inspirate de estetica Chanel. Erau asezate in rafturi vinuri Chateau Coco, tagliatelle mademoiselle sau sacs plus belle, in loc de sacs poubelle (saci de gunoi).

“Poate sa se regaseasca la fel de multa valoare in produsele folosite regulat ca in cele pe care le utilizam la ocazii foarte speciale,” spune despre colectie Thomas du Pre de Saint Maur, Head of Global Creative Resources pentru divizia Fragrance and Beauty a casei Chanel, conform Vogue.com.

Pe langa cele doua produse din colectia Chanel Factory 5 deja mentionate, mai sunt si altele care exploreaza acest joc al perceptiilor: obiect cotidian vs. obiect de lux. Lotiunea de corp este intr-un recipient inspirat de rezervele de sapun lichid, iar mystery box-ul ia forma unei inghetate la cornet.

Poti descoperi mai multe despre Factory 5 pe chanel.com.

Sursa foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 30.06.2021

more in Beauty Lines