AMINTIRI

Printre oracole si caiete de...

De la clasicul Nu te supara, frate!, la papusile Aradeanca, fel…

AMINTIRI

Suvenirurile, portaluri spre vacante

Experientele traite sunt cele mai pretioase suveniruri, vei spune, iar eu…

EDITOR'S CHOICE

Mood board de toamna, cu...

Toamna isi anunta venirea din timp. Asa ca, in preintampinarea ei,…

INSPIRATIE

Ai o rochie alba. Ce...

Rochia alba e una dintre piesele emblematice ale verii. O vedem…

FASHION BRIEF

Magazinul Dior de pe Avenue...

Dior mi-a parut intotdeauna un brand care domina. Dior inseamna statut….

INSPIRATIE

Tinute emblematice Barbie, inspiratie pentru...

Orice turneu de promovare a unui film are si o componenta…

INSPIRATIE

10 rochii couture fw 2023/24....

Continui traditia de a alege 10 rochii din colectiile haute-couture prezentate…

Interviu

Bijuteriile Lito

Nu as fi crezut ca estetica unui artist este asa de mult influentata de personalitatea lui, pana cand nu am cunoscut-o pe Lito Karakostanoglou, la evenimentul "meet the designer" de la Madison Perfumery. Bijuteriile ei nu sunt despre stralucire si statut. Sunt bijuterii pe care trebuie sa le incerci si abia atunci descoperi un limbaj nonverbal, prin care sa iti poti exprima cel mai bine o ipostaza a feminitatii si o stare de moment. Lito este tactila, isi poarta bijuteriile si se joaca cu ele ca si cu niste cuvinte care, daca le pui in alta ordine, isi schimba complet sensul. Si cel mai mare talent al ei este ca e o femeie adevarata, care stie exact ce vrea sa spuna si o spune perfect prin bijuteriile ei. * Se spune ca relatia cu bijuteriile este o mostenire din copilarie: de la cineva din familie sau, pur si simplu, de la cineva care ne-a placut si ne-a influentat. Care este prima ta amintire cu o bijuterie? Este un inel in forma de floare pe care il avea mama mea si pe care mi-l doream si eu, dar si fiecare dintre surorile mele. Toate eram fascinate de acel inel. Si am primit fiecare o replica a acelui inel, din partea mamei, cand am implinit 18 ani. Pentru o bijuterie, forma este un element important. Intrebarea mea este daca forma urmeaza emotia sau vicev...

Inapoi Inainte

Chanel Factory 5 marcheaza 100 de ani de celebritate

Chanel celebreaza implinirea celor 100 de ani ai parfumului Chanel N°5 printr-o colectie in editie limitata, numita Factory 5. Aceasta cuprinde 17 produse: de la apa de toaleta, ulei de corp si gel de dus pana la o sticla de apa si o banda adeziva decorativa. Cele mai multe dintre ele sunt produse de frumusete, doar ultimele doua pasesc in afara acestui taram. Insa, toate au un design minimalist, in alb si negru.

Lansat in 1921, primul parfum al casei Chanel a revolutionat industria si a reusit sa se pastreze relevant pana in prezent. Conform Chanel, parfumierul Ernest Beaux a compus atunci mai multe mostre in acord cu cerinta lui Gabrielle Chanel. Ea isi dorea un parfum pentru femei care sa miroasa a femeie. Dintre propunerile lui Beaux, creatoarea de moda a ales-o pe a cincea. De aici a venit si numele parfumului.

Sticla lui a avut acelasi impact puternic ca esenta din interior. Chiar daca designul ei a cunoscut modificari de-a lungul timpului, elementele cheie au ramas: forma minimalista, conturata din linii drepte, transparenta. Asa se face ca, fie ca vezi parfumul de acum 100 de ani, fie ca te uiti la cel de acum 50 de ani sau la cel de astazi, stii, de fiecare data, ca este vorba despre Chanel N°5.

Sa pui cap la cap conceptul prin care sa celebrezi o astfel de istorie trebuie sa fi fost o adevarata provocare. Lansarea colectiei Factory 5 e unul dintre proiectele care marcheaza aniversarea. Nu am incercat produsele, dar designul lor a avut, cu siguranta, efectul dorit. M-am oprit asupra fotografiilor lor instant si mi-am dorit sa aflu mai multe.

Cutia ca de vopsea a gelului de dus si crema de corp pastrata in tuburi ca niste culori pentru pictura m-au determinat sa caut printre amintirile a doua dintre show-urile Chanel, concepute de Karl Lagerfeld. Ma refer, pe de-o parte, la prezentarea colectiei primavara-vara 2014, cand podiumul de prezentare a fost transformat intr-o galerie de arta, cu lucrari expuse pe pereti si nu numai, cu imbracaminte ce parea pictata si topmodele care aveau in maini mape in care sunt pastrate, de obicei, lucrarile. Pe de alta parte, mai e si prezentarea spectaculoasa pentru colectia toamna-iarna 2014/15, in care Grand Palais a devenit un supermarket efemer. Cu acea ocazie, o multime de produse din viata de zi cu zi au primit denumiri si etichete noi, inspirate de estetica Chanel. Erau asezate in rafturi vinuri Chateau Coco, tagliatelle mademoiselle sau sacs plus belle, in loc de sacs poubelle (saci de gunoi).

“Poate sa se regaseasca la fel de multa valoare in produsele folosite regulat ca in cele pe care le utilizam la ocazii foarte speciale,” spune despre colectie Thomas du Pre de Saint Maur, Head of Global Creative Resources pentru divizia Fragrance and Beauty a casei Chanel, conform Vogue.com.

Pe langa cele doua produse din colectia Chanel Factory 5 deja mentionate, mai sunt si altele care exploreaza acest joc al perceptiilor: obiect cotidian vs. obiect de lux. Lotiunea de corp este intr-un recipient inspirat de rezervele de sapun lichid, iar mystery box-ul ia forma unei inghetate la cornet.

Poti descoperi mai multe despre Factory 5 pe chanel.com.

Sursa foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 30.06.2021

more in Beauty Lines