PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Cand ai incetat sa crezi ca esti frumoasa?

Cand ai incetat sa crezi ca esti frumoasa?

Pentru multe dintre noi, placerea de a fi fotografiate pe care o manifestam in copilarie s-a transformat odata cu trecerea timpului in timiditate. Nu de putine ori, sa ne ascundem chipul este prima reactie pe care ne-o declanseaza obiectivul unui aparat foto. Un studiu recent, realizat la nivel global de Dove, arata ca 65% dintre femei fac asta pentru ca nu se considera frumoase. Pornind de la acest rezultat, Dove a lansat campania Dove Camera Shy, menita sa continue misiunea companiei de a crea o lume in care frumusetea reprezinta o sursa de incredere, nu de anxietate.

“Stim ca femeile sunt autocritice atunci cand vine vorba de propria frumusete, ceea ce are un impact negativ asupra stimei de sine, increderii si fericirii”, a declarat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe. „Studiul subliniaza faptul ca femeile, cei mai mari critici ai propriei frumuseti, au un sentiment de anxietate care le impiedica sa se simta increzatoare in fata aparatului de fotografiat si pierd astfel ocazia de a imortaliza momente importante din viata lor. Vrem ca acest lucru sa se schimbe”.

In societatea de astazi, frumusetea a fost asezata in tipare ce ii limiteaza si uniformizeaza semnificatia, fara sa lase spatiu pentru diversitatea pe care aceasta o implica de fapt. Primele modele in viata noastra sunt de cele mai multe ori parintii. Studiile arata ca fetele aflate la o varsta frageda oglindesc, de obicei, comportamentul mamelor fata de frumusete si stima de sine. Din acest motiv, este important ca acestea din urma sa-si recunoasca propria frumusete, transmitand mai departe incredere.

Rezultatele studiilor:

Timiditatea in fata aparatului de fotografiat este rezultatul lipsei de incredere in propria frumusete
65% dintre femei au afirmat ca au o stare de anxietate mai mare atunci cand sunt fotografiate. Ele au declarat ca anxietatea pe care o provoaca ideea ca o fotografie cu ele este facuta public este mai mare decat atunci cand vorbesc in public (47%), decat atunci cand merg la o prima intalnire (44%) sau decat atunci cand merg la un interviu (41%).
36% dintre femei recunosc ca au inceput sa fie mai timide in fata aparatului de fotografiat intre 11-20 ani.

Femeile isi refuza placerea de a imortaliza momente importante din viata lor
63% dintre respondente au distrus fotografii in care nu le placea cum aratau.
19% dintre femei nu au fotografii din unele vacante, 14% nu au din ziua nuntii si 17% nu au de la nasterea unui copil.

Fotografiile digitale sporesc timiditatea femeilor in fata aparatului foto
Faptul ca pot fi tag-uite intr-o fotografie pe o retea sociala determina mai mult de jumatate dintre femei sa simta anxietate fata de felul in care arat. Astfel:
46% dintre ele au scos tag-ul sau au sters cel putin o fotografie cu ele.
41% dintre ele au prelucrat cel putin o fotografie inainte de a o posta online, pentru a arata mai bine.

Foto si info: Dovea
Video: Dove via Youtube

PUBLISHED ON 25.07.2013

more in Newsroom