PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Brandul italian de lux Luisa Spagnoli, acum si in Romania

Brandul italian de lux Luisa Spagnoli, acum si in Romania

Brandul italian de lux Luisa Spagnoli a celebrat, pe 5 septembrie, deschiderea primului magazin in Romania. Situat in complexul comerical Baneasa Shopping City din Bucuresti, la etajul 1, magazinul gazduieste colectia pentru sezonul toamna-iarna, compusa din tinute vestimentare potrivite pentru diferite ocazii, alaturi de accesorii, precum genti, curele, palarii si bijuterii.

Povestea Luisa Spagnoli a inceput in 1928, in orasul italian Perugia, si poarta numele celei care a pus bazele companiei. Gasirea echilibrului intre cercetare, inovatie si traditie, cautarea de noi modele si experimentarea noilor tendinte sunt conceptele pe care se bazeaza filosofia acestui brand. Pe langa fondarea unui brand de succes, Luisa Spagnoli (1877-1935) este celebra si pentru introducerea firului de Angora in tricotaje, dar si pentru crearea celebrei marci de ciocolata Baci Perugina. Astazi, compania are o retea de 153 de magazine in Italia si reprezentante in orase mari din intreaga lume. Canada, Marea Britanie, Rusia, Cehia, Malta, Kazakhstan, Letonia si Ucraina sunt cateva dintre tarile in care a pasit brandul italian, iar de ieri Romania se numara printre ele.

„Ne bucuram ca, de astazi, iubitoarele de moda din Romania vor avea ocazia sa aleaga tinute din noua colectie toamna-iarna 2013-2014 semnata Luisa Spagnoli. Femeia Luisa Spagnoli se reinventeaza zilnic, avand convingerea ca hainele reprezinta pentru trup ceea ce educatia reprezinta pentru spirit. Astfel, in acest sezon, L.S. ne invita întrun univers feminin, suav, dar in acelasi timp indraznet si inteligent”, a declarat la inaugurare Dana Calcan, reprezentant Luisa Spagnoli in Romania.

In acest sezon, Luisa Spagnoli propune un stil neo-baroc cu tunici trapezoidale scurte, din damasc satinat, cu broderie de matase si culori intense, precum rosu purpuriu si verde petrol, rochii pe corp cu motive elaborate din jacard auriu, stole, mansoane si palarii, care pot fi transformate in cache-col confortabile. Omagiul adus folclorului rus este vizibil si in fustele din lana cu motive geometrice gen kilim, care amintesc de traditionalele papusi rusesti din lemn, matrioska.

Folclorul balcanic a fost sursa de inspiratie pentru fustele multicolore ample cu motive din casmir, pentru palariile cu boruri largi si pentru tricoturile cu aplicatii de pietre si margele, pentru jachetele din piele, cu tivuri perforate cu laser, sau pentru jachetele din piele intoarsa.

„Colectia toamna-iarna 20132014 Luisa Spagnoli ne face sa visam, punandu-ne la dispozitie alegeri romantice si evadari intr-un trecut de poveste. Vantul inghetat din est bate cu putere in aceasta noua colectie inspirata din traditiile Mamei Rusii si presarata cu influente balcanice, care transforma fiecare femeie intr-o eroina din alte vremuri, precum tumultuoasa Anna Karenina sau pasionala Lara din Doctor Zivago”, a declarat Madalina Manea, reprezentant Luisa Spagnoli în România.

Cele care iubesc stilul englezesc nu vor fi deloc dezamagite, gratie gamei variate de blazere, kilt-uri si pantaloni stil Amazon, cu motive scotiene, in carouri sau cu imprimeuri Printul de Wales, cardiganuri tricotate din lana, croite in stil sacou.

Foto si info: Luisa Spagnoli

PUBLISHED ON 06.09.2013

more in Newsroom