RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Bourjois implineste 150 de ani

Bourjois implineste 150 de ani

Povestea Bourjois a inceput in 1863, in apartamentul lui Joseph-Albert Ponsin. Actor si cosmetolog deopotriva, Ponsin a creat la el acasa batoane de make-up pentru artistii teatrului parizian. Acestea cuprindeau culori realizate pe baza de grasime, cu nume inspirate din romane celebre, precum Jaloux sau Amoureux. Cu trei ani mai tarziu, Alexandre Napoleon Bourjois, asociatul lui Ponsin, a preluat intreaga afacere care urma sa-i poarte numele in intreaga lume.

In 1898, produsele Bourjois au pasit dincolo de scena teatrului, iar sloganul de pana atunci al brandului avea nevoie de o schimbare. Astfel, „Furnizor pentru teatre” s-a transformat in „Producator special pentru frumusetea doamnelor”. Gama companiei cuprindea deja peste 700 de produse: de la emblematicul blush pudra – stramosul cutiutei rotunde pe care o stim astazi, pana la pudra iluminatoare pe baza de orez, la farduri, lotiuni de par si cake-mascara – prima forma pe care a avut-o mascara.

Intre Belle Epoque si anii ’20, Bourjois si-a construit imaginea de brand modern, s-a bucurat de cunoastere internationala si a dezvoltat partea de publicitate a afacerii. Soir de Paris, unul dintre cele mai faimoase parfumuri din lume a acelei perioada, a purtat semnatura Bourjois. Produsul avea o aroma ambrat-floral-condimentata si a fost creat de Ernest Beaux.

Si pentru ca orice brand de frumusete are muza lui, Bourjois a creat, odata cu lansarea Mon Parfum (1924), personajul Babette. Babette era o femeie pariziana, cu un look sic, independenta, vesela si haioasa, caracteristici ce intruchipeaza femeia Bourjois si astazi, cand compania celebreaza 150 de ani de la infiintare. La multi ani, Bourjois!

1956 – Rujul Fidele a fost primul ruj care a combinat stralucirea cu rezistenta.

Foto si info: Bourjois

PUBLISHED ON 18.04.2013

more in Newsroom