EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
BJØRG

BJØRG

Colierele din colectia Anatomic Heart sunt creatiile prin intermediul carora am cunoscut brandul BJØRG JEWELLERY. Ele reproduc forma inimii in pandantive din aur sau argint, incrustate, uneori, cu mici diamante. Mi-a placut cum exprima in limbajul designului contrastul dintre fragilitate si forta. Este un concept ce defineste, de altfel, si descrierile medicale ale inimii, cat si pe cele dezvoltate in jurul emotiilor. Creatiile au fost dragoste la prima vedere si mi-au declansat dorinta de descoperi mai multe despre acest brand care poarta numele fondatoarei lui.

bjorg mainAnatomic Heart Necklace

Conform site-ului oficial, Bjørg Nordli-Mathisen s-a nascut si a crescut in nordul Norvegiei. Chiar daca pe parcursul vietii, orase ca Paris, Milano, New Delhi, Oslo, New York sau, in prezent, Copenhaga, au devenit pentru ea “acasa”, locurile natale au lasat o amprenta puternica asupra esteticii ei vizuale. Natura surprinzatoare a zonei, cu veri in care soarele nu paraseste cerul si ierni in care acesta se incapataneaza sa nu mai apara, se regaseste in creatiile ei prin jocul captivant dintre lumina si intuneric si cel dintre detaliile perfect finisate si cele neslefuite. Argintul este cand stralucitor, cand placat cu ruteniu pentru a-i acorda diferite nuante de gri inchis. Apoi, metalele modelate cu precizie sunt incrustate cu pietre pretioase, ce au forme imperfecte – o imbinare de elemente care a devenit o emblema a creatiilor BJØRG.

Tara care a apropiat-o pe Bjørg Nordli-Mathisen de designul de bijuterie este insa India. In perioada petrecuta acolo, a aflat taine stravechi ale acestui mestesug. Cunostintele castigate au inspirat-o sa contureze propriul drum pe acest taram, iar, in 2004, si-a lansat prima colectie la Londra. Aprecierile nu s-au lasat mult asteptate, iar  BJØRG a devenit un brand din ce in ce mai cunoscut.  Creatiile care ii poarta semnatura se regasesc astazi in portofoliul exclusivist a diferite magazine high-end si boutique-uri din intreaga lume, precum si printre paginile unor reviste de moda celebre, precum Vogue, ID, Dazed and Confused sau Elle.

Daca ti-au captat si tie atentie, intra pe bjorgjewellery.com!

Foto: bjorgjewellery.com

PUBLISHED ON 12.01.2016

more in Fashion Etc