INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Bijuteriile Pandora – 30 de ani de poveste

Bijuteriile Pandora – 30 de ani de poveste

In urma cu 30 de ani, Per Enevoldsen a venit cu o viziunea simpla, dar unica asupra bijuteriilor si a oferit o noua perspectiva asupra acestui univers pretios. El considera ca trebuie sa existe o modalitate de a produce bijuterii pentru femei de toate varstele si, totodata, potrivite fiecarui stil in parte. Asa a inceput povestea Pandora, compusa din bijuterii personalizate, cu piese intersanjabile, incarcate cu povestile celor care le poarta.

Bijuteriile Pandora se transforma deseori in talismane ce ascund dorinte sau amintiri, la fel de pretioase ca si metalelele si pietrele din care sunt realizate acestea. “Sa creezi o bijuterie pe care o alta persoana o va aprecia si o va pastra mereu aproape este cel mai valoros compliment”, spune Lee Anthony Grey, unul dintre membrii echipei de design Pandora. „Este o recunoastere foarte mare atunci cand cineva alege bijuteriile pe care noi le-am creat pentru a le oferi drept cadou sau pentru a celebra o ocazie importanta pentru ei”, completeaza designerul Mads Trolle. El considera ca faptul ca fiecare femeie isi poate exprima propria personalitate prin intermediul acestor bijuterii reprezinta unul dintre elementele cheie ce au condus la succesul brandului.

Trecerea timpului a influentat designul pieselor, insa astazi, ca si in urma cu 30 de ani, dorinta de a crea piese feminine care pot fi purtate oricand, fara limite impuse de trenduri, a ramas aceeasi. Realizarea unui singur talisman poate dura si pana la 3 luni. “Este important sa cunosti istoria si radacinile companiei si sa nu te abati de la principiile fundamentale atunci cand avansezi si dezvolti noi creatii si concepte.”, spune Lee. “Ne uitam la ce se petrece in lume, trenduri si culori, cu toate acestea bijuteriile au o longevitate care depaseste moda. Nu suntem un brand de fashion, dar interpretam trenduri si ne straduim sa le facem accesibile pentru toate femeile in timp ce ramanem conectati la valorile noastre”, adauga Mads.

Creatiile noastre au in vedere nu doar o singura femeie, ci toate femeile. In functie de stilul si gusturile lor, bijuteriile pot fi combinate diferit. Imi place sa vad creativitatea cu care femeile combina bijuteriile si cat de diferit poate arata aceeasi bijuterie”, spune Lisbeth Eno Larsen, designer Pandora.

“Integritatea designului nostru, maiestria fascinanta, preturile accesibile si o pasiune reala pentru ceea ce facem reprezinta cheia succesului nostru. Avem peste 2 milioane de membri in clubul nostru, foarte multi fani activi pe contul nostru de Facebook, precum si o multime de oameni care ne apreciaza pe tot mapamondul. Si toate acestea datorita acestor femei care au ajutat activ in crearea acestei povesti de succes incredibile. Exista o sinergie intre aceste femei si PANDORA, prin care se celebreaza starea de bine, momentele speciale, de neuitat din viata unei femei”, spune Lee.

Realizate din aur masiv, diamante si alte metale pretioase, bijuteriile reprezinta nu doar accesorii la moda, ci povestea ta pe care o poti construi treptat prin elementele pe care le alegi sa le pui pe bratara. “Bratara este modalitatea prin care posesoarea isi exprima individualitatea si creativitatea si de-a lungul timpului colectia personala se poate mari”, spune Lee. Aceleasi caracteristici au fost aplicate si la alte concepte PANDORA, precum cercei, inele si coliere. Acestea poti fi purtate separat, combinate cu alte bijuterii sau unite cu alte piese din aceeasi serie.

Foto si info: Pandora Romania

PUBLISHED ON 21.05.2012

more in Newsroom