HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Bijuteriile Pandora – 30 de ani de poveste

Bijuteriile Pandora – 30 de ani de poveste

In urma cu 30 de ani, Per Enevoldsen a venit cu o viziunea simpla, dar unica asupra bijuteriilor si a oferit o noua perspectiva asupra acestui univers pretios. El considera ca trebuie sa existe o modalitate de a produce bijuterii pentru femei de toate varstele si, totodata, potrivite fiecarui stil in parte. Asa a inceput povestea Pandora, compusa din bijuterii personalizate, cu piese intersanjabile, incarcate cu povestile celor care le poarta.

Bijuteriile Pandora se transforma deseori in talismane ce ascund dorinte sau amintiri, la fel de pretioase ca si metalelele si pietrele din care sunt realizate acestea. “Sa creezi o bijuterie pe care o alta persoana o va aprecia si o va pastra mereu aproape este cel mai valoros compliment”, spune Lee Anthony Grey, unul dintre membrii echipei de design Pandora. „Este o recunoastere foarte mare atunci cand cineva alege bijuteriile pe care noi le-am creat pentru a le oferi drept cadou sau pentru a celebra o ocazie importanta pentru ei”, completeaza designerul Mads Trolle. El considera ca faptul ca fiecare femeie isi poate exprima propria personalitate prin intermediul acestor bijuterii reprezinta unul dintre elementele cheie ce au condus la succesul brandului.

Trecerea timpului a influentat designul pieselor, insa astazi, ca si in urma cu 30 de ani, dorinta de a crea piese feminine care pot fi purtate oricand, fara limite impuse de trenduri, a ramas aceeasi. Realizarea unui singur talisman poate dura si pana la 3 luni. “Este important sa cunosti istoria si radacinile companiei si sa nu te abati de la principiile fundamentale atunci cand avansezi si dezvolti noi creatii si concepte.”, spune Lee. “Ne uitam la ce se petrece in lume, trenduri si culori, cu toate acestea bijuteriile au o longevitate care depaseste moda. Nu suntem un brand de fashion, dar interpretam trenduri si ne straduim sa le facem accesibile pentru toate femeile in timp ce ramanem conectati la valorile noastre”, adauga Mads.

Creatiile noastre au in vedere nu doar o singura femeie, ci toate femeile. In functie de stilul si gusturile lor, bijuteriile pot fi combinate diferit. Imi place sa vad creativitatea cu care femeile combina bijuteriile si cat de diferit poate arata aceeasi bijuterie”, spune Lisbeth Eno Larsen, designer Pandora.

“Integritatea designului nostru, maiestria fascinanta, preturile accesibile si o pasiune reala pentru ceea ce facem reprezinta cheia succesului nostru. Avem peste 2 milioane de membri in clubul nostru, foarte multi fani activi pe contul nostru de Facebook, precum si o multime de oameni care ne apreciaza pe tot mapamondul. Si toate acestea datorita acestor femei care au ajutat activ in crearea acestei povesti de succes incredibile. Exista o sinergie intre aceste femei si PANDORA, prin care se celebreaza starea de bine, momentele speciale, de neuitat din viata unei femei”, spune Lee.

Realizate din aur masiv, diamante si alte metale pretioase, bijuteriile reprezinta nu doar accesorii la moda, ci povestea ta pe care o poti construi treptat prin elementele pe care le alegi sa le pui pe bratara. “Bratara este modalitatea prin care posesoarea isi exprima individualitatea si creativitatea si de-a lungul timpului colectia personala se poate mari”, spune Lee. Aceleasi caracteristici au fost aplicate si la alte concepte PANDORA, precum cercei, inele si coliere. Acestea poti fi purtate separat, combinate cu alte bijuterii sau unite cu alte piese din aceeasi serie.

Foto si info: Pandora Romania

PUBLISHED ON 21.05.2012

more in Newsroom