RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
BEYONCE, noua imagine H&M

BEYONCE, noua imagine H&M

Superstarul Beyonce reprezinta imaginea campaniei globale H&M pentru colectia de vara. Artista va aparea, atat in reclamele tv cat si pe print, purtand tinute compuse din piesele celei mai recente colectii a brandului suedez.

Campania o prezinta pe Beyonce ca Mrs. Carter in H&M (Beyonce as Mrs. Carter in H&M) si dezvolta ideea ca femeile pot fi, in acelasi timp, puternice, vulnerabile, iubitoare, senzuale, distractive si seducatoare. Colectia va fi disponibila, incepand cu luna mai, in magazinele H&M din intreaga lume, precum si online.

“Mi-a placut intotdeauna faptul ca H&M se concentreaza pe a face moda distractiva si accesibila. Iubesc conceptul colaborarii noastre prin care am explorat diferite sentimente ale femeilor, reprezentate prin cele patru elemente: foc, apa, pamant si vant. Filmarile au avut loc pe o insula tropicala si am simtit ca si cum as fi facut un videoclip mai degraba decat o reclama”, povesteste Beyonce.

“Campania H&M pentru vara cu Beyonce este o adevara fantezie, cu stralucire, drama si cu o atmosfera de paradis. In timpul filmarilor, a fost minunat sa o vad pe Beyonce cum face totul sa para atat de simplu – o calitate care o transforma intr-o muza pentru femeile din intreaga lume. Campania reprezinta esenta Beyonce si totodata esenta H&M pentru aceasta vara”, declara Donald Schneider, Creative Director la H&M.

“In cadrul campaniei, Beyonce poarta piesele cheie ale colectiei care sunt necesare pentru o vara la soare. Printre ele se regasesc rochia bodycon, dar si o rochie vaporoasa de vara care se transforma intr-o piesa statement. Si bineinteles, ca nu lipsesc nici bikini, mai ales bikini cu franjuri. Ce face piesele cu atat mai speciale este faptul ca insasi Beyonce s-a implicat in designul lor. Astfel, colectia reprezinta intru totul stilul ei”, spune Ann-Sofie Johansson, Head of Design la H&M.

Imaginile campaniei au fost realizate in Nassau, Bahamas, de catre fotograful Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin, iar reclama tv poarta semnatura regizorului Jonas Akerlund. Cea din urma va putea fi urmarita online tot la inceputul lunii mai si va dezvalui si o noua piesa a artistei: “Standing On The Sun”.

 

Foto: Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin pentru H&M Hennes and Maurtiz / Info: H&M Hennes and Maurtiz

PUBLISHED ON 21.03.2013

more in Newsroom