WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Beauty News: Gama cu rodii bio de la Weleda

Beauty News: Gama cu rodii bio de la Weleda

Dedicate ingrijirii tenului matur sau cu tendinte de ridare, produsele gamei cu rodii bio de la Weleda ajung acum si in Romania. Inca din antichitate, rodia este considerata drept planta-minune a toamnei datorita proprietatilor sale de a mentine echilibrul natural al pielii si de a stimula regenerarea acesteia.

In colaborare cu aproximativ 100 de mici fermieri din zonele periferice ale Kayseri in Cappadocia, Turcia, dar si cu cu o fabrica de prelucrare a uleiului de rodie, a fost creat un parteneriat de lunga durata, prin care Weleda sprijina metodele agricole ecologice si durabile de cultivare a rodiilor.

Gama Weleda cu rodie cuprinde patru produse menite sa regenereze in profunzime tenul matur (+ 40) si sa-i redea fermitatea: crema de zi (30 ml, 129 lei), crema de noapte (30 ml, 129 lei), ser (30 ml, 149 lei) si crema pentru conturul ochilor (10 ml, 115 lei).

Toate aceste produse imbina delicat formule ce contin uleiuri pretioase vegetale si esentiale si confera pielii o senzatie de bine, oferindu-i protectie. Rodia are efect energizant si stimuleaza regenerarea celulara, prevenind in mod activ imbatranirea prematura a pielii. In plus rasfata nu numai pielea, ci si simturile!

Produsele Weleda pot fi achizitionate din Plafar si din magazinele bio-naturiste si online din toata tara (MioBio, Naturalia, Napati, Leacul, Organik, Organic Baby etc).

Sursa info si foto: Weleda

PUBLISHED ON 08.11.2012

more in Newsroom