INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Band of Creators Pop-up Shop. A 4-a editie.

Pop-up shop Band of Creators 4

25 de colectii semnate de designeri de haine si accesorii vor fi prezentate si disponibile spre vanzare la cea de-a patra editie a pop-up shopului Band of Creators, ce va avea loc pe 19 si 20 martie, la Galeriile Artmark din Bucuresti.

Ioana Ciolacu, Parlor, Pas du tout, Larisa Dragna, Florentina Giol, Bianca Popp, Edita Lupea, Oana Lupas, Framboise, Spoff, Christine on the Clouds, Andra Handaric, Amelie Suri, Poelle, Tulipe Nero, Omra, Mihher si ASX2 sunt designerii de haine care vor lua parte la eveniment. In ceea ce priveste zona de accesorii, aceasta va fi reprezentata de branduri precum Atribut, Prochaine, Iuliana Asoltanei, Snob sau Laura Olaru. Prezent la fiecare editie, Beauty District nu va lipsi nici acum si va avea un corner special, unde va oferi gratuit servicii de manichiura.

Pop-up shopul va fi deschis sambata si duminica, intre orele 11.00 si 20.00. Accesul se va face cu bilet de intrare, in valoare de 10 lei, sau pe baza de invitatie.

Foto si info: Band of Creators

PUBLISHED ON 16.03.2016

more in Newsroom