HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Band of Creators pop-up shop / 28-29 martie / Artmark

A doua editie a pop-up shop-ului Band of Creators are loc, pe 28 si 29 martie, la Galeriile Artmark din Bucuresti. Florentina Giol, Larisa Dragna, Diana Flore, Georgiana Giuroiu, Laura Olaru, Edita Lupea, Moogu, Prochaine, Fandacsia, Smaranda Almasa, Life in Mono, Carmina Cimpoeru, 74 streetbags, Irina Florea, Oana Lupas, Amelie Suri si Maria Queen Maria (Bulgaria) sunt o parte dintre cei peste 20 de designeri care isi vor prezenta aici in premiera colectiile de primavara–vara 2015. Ioana Ciolacu va fi participa si la aceasta editie, de aceasta data cu un diffusion line al colectiei “Hunters” care a fost prezentata la Berlin Fashion Week.

Cei interesati pot primi, la cerere, consiliere vestimentara din partea unui stilist avizat sau pot participa la workshop-urile de stil organizate in cadrul evenimentului. Raluca Dobrovolschi, consultant de imagine si absolventa a Swiss Image Institute, va sustine sambata primul workshop, cu tema “Cum sa faci cumparaturi in mod inteligent”, pentru ca duminica sa continue cu un subiect indelung dezbatut: “Tendinte primavara-vara 2015”. In cazul in care doriti sa va inscrieti, gasiti mai multe detalii aici. In pauzele de shopping, specialistii Beauty District va vor rasfata cu manichiuri personalizate si coafuri de weekend, iar Madame Lucie si celebrele sale macarons se vor asigura ca energia celor prezenti ramane la cote inalte.

Pop-up shop-ul va fi deschis pe 28 si 29 martie, intre orele 11.00 si 20.00. Accesul se va face cu bilet de intrare, in valoare de 10 lei sau pe baza de invitatie. Mai multe detalii pe bandofcreators.com.

Evenimentul este organizat de Band of Creators cu sprijinul L’Oreal Paris, Alpha Bank, Elle Romania, Magic FM, Professional Women’s Network, Maastricht School of Management, Business Review, International British School of Bucharest si LeadersHUB.

Pop-up Shop Band of Creators_1

Foto si info: Band of Creators

PUBLISHED ON 25.03.2015

more in Newsroom