INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
AquaCycling

AquaCycling

Mai mult sport… Reprezinta probabil una dintre cele mai intalnite idei notate, la inceput de an, pe lista rezolutiilor noastre. Pentru ca relatia cu sportul sa devina una de lunga durata, devine esentiala alegerea tipurilor de antrenament care ne fac placere.

Interesul din ce in ce mai crescut pentru un stil de viata sanatos, din care nu lipseste sportul, a dus la dezvoltarea unor tehnici de antrenament din ce in ce mai diverse in cluburile de fitness. Noutatea lui 2015 in Romania este AquaCycling. Asa cum sugereaza numele, acesta combina beneficiile cycling-ului cu cele ale exercitiilor realizate in apa.

AquaCycling este un fenomen in domeniul fitness-ului datorita beneficiilor sale impresionante. Rezultatele se vad inca de la primele sedinte: arderea rapida a caloriilor, dezvoltarea masei musculare, imbunatatirea circulatiei si, foarte important, impactul redus asupra articulatiilor”, a declarat Delia Iliasa, General Manager la Club Moving Romania, centrul de fitness care a adus in premiera la noi acest tip de antrenament. “AquaCycling este o forma de antrenament care se adreseaza tuturor. Aceasta este o noutate, intrucat, la modul general, Aqua Fitness-ul se adresa preponderent doamnelor care nu sunt, in mod uzual, adeptele antrenamentelor dure, de anduranta. Tocmai de aceea, nu vorbim despre limitari de sex, varsta sau despre necesitatea unei conditii fizice de invidiat”, adauga ea.

Clasele de AquaCycling au fost introduse din 19 ianuarie in locatiile Club Moving Bucuresti (Zona Floreasca) si in Club Moving Otopeni. Ambele locatii dispun de cate 11 biciclete HydroRider, iar clasele aferente vor avea loc de trei ori pe saptamana. Antrenorii de aici au urmat cursuri intensive de pregatire si au fost acreditati pentru a putea sustine cursurile de AquaCycling.

ClubMoving.ro

Foto si info: Club Moving PR

PUBLISHED ON 20.01.2015

more in Beauty Lines