INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
ANNA DELLO RUSSO: Accesorii senzationale pentru H&M

ANNA DELLO RUSSO: Accesorii senzationale pentru H&M

Anna Dello Russo este cel mai recent nume pe care H&M il adauga pe lista colaborarilor sale si, totodata, primul Fashion Director invitat sa coordoneze un astfel de proiect. De aceasta data, este vorba de o colectie de accesorii ce surprinde stilul flamboaiant, pretios si jucaus al celei care este considerata un simbol al modei. Colectia include bijuterii, ochelari de soare, pantofi, genti si o geanta de voiaj, oferind clientelor H&M unicitate la preturi fantastice.

„Sunt incantata de aceasta colaborare: este prima data cand H&M implica un Fashion Director intr-un proiect special. Este un semn al evolutiei majore in domeniul modei si sunt bucuroasa si coplesita totodata pentru ca am fost aleasa sa il coordonez. Am dorit sa creez accesorii valoroase care sunt imposibil de gasit. Ca stilist, stiu ca accesoriile sunt esentiale: reprezinta nota personala oferita oricarei  tinute. Cu aceste articole, toata lumea se poate simti bine, transformand o zi obisnuita intr-un eveniment de moda fantastic”, spune Anna Dello Russo. (vezi video)

Descrisa de celebrul fotograf Helmut Newton ca o „patimasa a modei”, Anna Dello Russo este una dintre fortele motrice ale modei contemporane. Cu un simt al stilului inegalabil, Anna a dat forma modului in care privim moda astazi, prin activitatea ei impresionanta la revista Vogue Italia, unde a lucrat ca redactor de moda timp de doisprezece ani si a colaborat cu fotografi ca Helmut Newton, Michel Comte, Walter Chin si ulterior ca redactor sef la revista L’Uomo Vogue. In prezent Fashion Director at Large si consultant de creatie la revista Vogue Japonia, Anna Dello Russo este o sursa de inspiratie pentru bloggerii din domeniul modei, pe care ii incanta cu tinute extravagante si nenumarate schimbari de tinute pe parcursul saptamanilor de moda din lume.

„A fost extrem de interesant sa o cooptam pe Anna Dello Russo in acest proiect, ceva complet diferit de ce am facut pana acum. Anna are un simt vizual fantastic si un rafinament puternic, pe langa faptul ca este un veritabil simbol al modei. Ea a creat o gama de accesorii extravagante care vor incanta clientii H&M si pe toti iubitorii de moda. Colectia este o celebrare a opulentei, a fanteziei si a decoratiunilor”, spune Margareta van den Bosch, Director de Creatie la H&M.

Produsele vor fi disponibile incepand cu 4 octombrie 2012, la finalul saptamanilor de moda din sezonul de toamna, in aproximativ 140 de magazine din intreaga lume precum si online.

Foto: Magnus Magnusson
Sursa: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 03.05.2012

more in Newsroom