WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte
ANDREEA RAICU: “Mananca si arata bine!”

ANDREEA RAICU: “Mananca si arata bine!”

Andreea Raicu dezvaluie mancarurile ei preferate intr-o carte cu retete apetisante, descoperite in calatoriile ei, la prieteni sau in diferite restaurante de la noi si din lume. "Mananca si arata bine!" este un proiect prin intermediul caruia Andreea isi doreste sa arate ca este posibil sa ai o greutate normala, sa fii sanatoasa si, in acelasi timp, sa mananci ceea ce-ti place.

In ciuda siluetei sale suple, Andreea Raicu dezvaluie ca mananca mult, atat de mult incat prietenii ei o alinta “termita”. Asta nu inseamna ca nu sunt si cateva reguli pe care le respecta. Tocmai din acest motiv, a invitat-o pe Anda Avramescu, doctor nutritionist, sa vorbeasca in partea introductiva a cartii despre principiile de baza ale unei alimentatii sanatoase.

“Am crezut ca este o carte pentru vegetarieni… m-am inselat. Este o carte care prezinta retete, care odata puse in practica ofera o mancare specifica unui omnivor. Adica omului, pentru ca natura asa a hotarat, ca suntem omnivori si nu carnivoti sau ierbivori“, declara prof. dr. Gheorghe Mencinicopschi. Andreea Raicu a renuntat sa mai manace carne in urma cu cativa ani si declara ca se simte foarte bine.

Pentru ca nu exista un mod mai eficient de a ne convinge ca retetele prezentate de ea nu sunt doar sanatoase si delicioase, ci si usor de pregatit, Andreea Raicu a gatit ieri, in fata invitatilor prezentati la evenimentul de lansare, doua retete. Supa rece de castraveti ne-a convins sa o adaugam pe lista de “trebuie incercat in acest weekend”. 🙂

Pretul unei carti este de 59.90 Ron si poate fi cumparata de pe site-ul www.andreearaicu.ro si de pe magazinul online gazduit de pagina Facebook persoana publica Andreea Raicu.

Mai multe imagini de la eveniment gasesti aici!

PUBLISHED ON 03.10.2012

more in Newsroom