INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Andreea Badala lanseaza showroomul Murmur

Andreea Badala lanseaza showroomul Murmur

Colectiile Murmur va asteapta in noul showroom deschis de curand pe strada Icoanei, nr 75 din Bucuresti. Evenimentul de lansare a fost conceput sub forma unei instalatii menite sa imprieteneasca oaspetii cu noua locatie si sa ii introduca in universul colectiei primavara-vara 2012 semnate Andreea Badala.

Colectia prezinta o linie de accesorii din piele si benzi elastice ce iau forma unor harnasamente complexe, portjartiere din piele sau curele – portjartier, toate putand fi purtate peste haine sau chiar direct pe piele.

Invitatii la evenimentul de lansare au pasit in atmosftera intima a unei incaperi decorate cu paturi, creandu-le impresia ca au patruns pe ascuns in universul secret din apartamentul unei femei care fredoneaza o melodie in timp ce este la dus. Evenimentul a continuat apoi cu proiectia fashion – filmului realizat de All Hollow pentru colectiile Murmur, pe care il poti viziona aici.

Completand ideea filmului, Murmur a realizat un spider wall neconventional, un raspuns dinamic la eternele fotografii la panourile branduite. Invitatii erau indemnati sa isi ia avant spre un pat dublu, fixat pe perete, pentru a fi importalizati. Conceptul evenimentului si amenajarea showroomului apartin Lundi et Demi, cocktailurile au purtat amprenta Absolut Vodca , iar desertul a fost asigurat de Zwei.

Foto: Murmur

 

PUBLISHED ON 25.05.2012

more in Newsroom