RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Amanda Seyfried, noua muza Givenchy

Amanda Seyfried, noua muza Givenchy

Amanda Seyfried o inlocuieste pe Liv Tyler si devine imaginea noii campanii de comunicare a parfumului Very Irresistible de la Givenchy.

„Amanda este o actrita foarte talentata, cu o frumusete sclipitoare si cu un simt natural al elegantei. Asteptam cu nerabdare sa lucram cu ea pentru o noua campanie captivanta de comunicare”, declara Thierry Maman, Presedintele Parfums Givenchy Global.

Amanda Seyfried si-a inceput cariera artistica inca din perioada adolescentei si a facut parte, pana in prezent, din distributia unei serii de filme celebre, precum: Mamma Mia!, Chloe, Dear John, Letters to Juliet, In Time si Les Miserables. Anul acesta, o vom putea vedea pe Amanda Seyfriend in Lovelace, film in care actrita interpreteaza rolul principal. Premiera lui este programata la sfarsitul verii.

Noua campanie Givenchy a carei imagine este Amanda Seyfried va fi prezentata din toamna anului 2013.

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 20.05.2013

more in Newsroom