FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Amanda Seyfried, noua muza Givenchy

Amanda Seyfried, noua muza Givenchy

Amanda Seyfried o inlocuieste pe Liv Tyler si devine imaginea noii campanii de comunicare a parfumului Very Irresistible de la Givenchy.

„Amanda este o actrita foarte talentata, cu o frumusete sclipitoare si cu un simt natural al elegantei. Asteptam cu nerabdare sa lucram cu ea pentru o noua campanie captivanta de comunicare”, declara Thierry Maman, Presedintele Parfums Givenchy Global.

Amanda Seyfried si-a inceput cariera artistica inca din perioada adolescentei si a facut parte, pana in prezent, din distributia unei serii de filme celebre, precum: Mamma Mia!, Chloe, Dear John, Letters to Juliet, In Time si Les Miserables. Anul acesta, o vom putea vedea pe Amanda Seyfriend in Lovelace, film in care actrita interpreteaza rolul principal. Premiera lui este programata la sfarsitul verii.

Noua campanie Givenchy a carei imagine este Amanda Seyfried va fi prezentata din toamna anului 2013.

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 20.05.2013

more in Newsroom