EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Alina Brailescu, make-up artist la Life Ball 2015

Make-up artist-ul Alina Brailescu a facut parte din staff-ul tehnic al celui mai mare eveniment caritabil european, Life Ball, al carui scop este sprijinirea persoanelor afectate cu HIV/SIDA. Inspirata de sarbatoarea “Ver Sanctum” – “Primavara Sfanta” celebrata in Roma Antica, tematica acestei editii a dictat lookuri spectaculoase, iar auriul a fost desemnata culoarea serii. O parte dintre machiajele celor implicati in show  au purtat si semnatura make-up artistului roman.

Life Ball reuneste in fiecare an la primaria din Viena artisti celebri in intreaga lume, iar editia 2015 nu a fost o exceptie. Charlize Theron, Sean Penn, Dita Von Teese, Paula Abdul si Mary J. Blige s-au numarat printre invitati. De aceasta data, show-ul inclus o prezentare de moda semnata de Jean Paul Gaultier, precum si un concert sustinut de Conchita Wurst.

“Extravaganta, diversitate si caritate, acestea sunt cuvintele care definesc evenimentul. Nu am stiut la ce sa ma astept. Surpriza a fost pe masura, iar faptul ca am avut sansa sa fac parte din staff, dar mai ales sa lucrez din nou cu Einat Dan, este o onoare pentru mine si cu siguranta momentul va ramane in topul amintirilor mele”, spune Alina Brailescu. Oportunitatea ei de a participa la Life Ball a venit ca urmare a invitatiei primite din partea lui Einat Dan, make-up artistul international cu care Alina a  mai colaborat pe parcursul anilor. Show-ul impresionant a avut in spate si echipa la fel de impresionanta. In ceea ce priveste machiajul, aproape 80 de specialisti au lucrat impreuna pentru a contribui la conturarea universului impus de tematica editiei.

Make-up artistul Alina Brailescu are o experienta in domeniu de peste 14 ani, timp in care s-a specializat pe machiajul de fashion & beauty. A colaborat cu designeri autohtoni si cu reviste glossy, a realizat imaginea a numeroase branduri locale si a asigurat machiajul pentru show-uri de moda ca Avanpremiere Fest, Soiree de la Mode sau Pasarela. Din 2012, Alina are propria scoala de machiaj, ABA MAKE-UP ACADEMY, unde preda cursuri atat pentru incepatori cat si pentru avansati.

Foto show: Hepta.ro / Foto behind the scenes: Alina Brailescu

PUBLISHED ON 20.05.2015

more in Newsroom