RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Adriana Lima is in Vogue.

Adriana Lima is in Vogue.

Adriana Lima prezinta colectia Vogue Eyewear 2015 in cadrul unei campanii realizate de fotograful Ellen von Unwerth pe plajele insorite din Buzios.
„Filmarea campaniei Vogue Eyewear in tara mea natala, Brazilia, a reprezentat un moment foarte special. Este o colectie cu adevarat unica, cu note extrem de feminine si culori vii care o fac ideala pentru orice femeie si orice ocazie,” spune Adriana Lima, conform Vogue Eyewear. In imaginile campaniei, topmodelul poarta modelele de ochelari favorite, alese dupa felul in care acestea se afla in armonie cu fizionomia, cu stilul si personalitatea ei.

„Adriana reprezinta esenta femeii Vogue Eyewear. Este amuzanta, dornica sa cocheteze si este interesata de tot ce are legatura cu moda,” declara Mariavittoria Di Stasi, Brand Director Vogue Eyewear. Alaturi de Adriana Lima, actritele Deepika Padukone si  Liu Shi-Shi au acceptat invitatia de a fi ambasadoare ale brandului. „Prin intermediul celor trei modele, dorim sa subliniem valoarea pe care Vogue Eyewear o regaseste in toate femeile din intreaga lume. Cu toate ca sunt foarte diferite si provin din locuri diferite, femeile pe care le reprezinta sunt la fel de pretioase si importante – fiecare cu propriul stil si propria perceptie asupra modei.”

Ochelarii Vogue Eyewear sunt disponibili in Optiblu, Optiplaza si  Opticris. Modelul VO 2896S se afla printre preferatele noastre.(490 lei)

Vogue Eyewear, Optiplaza, 490 lei (2)

Imagini din timpul sedintei foto si info via Vogue Eyewear

PUBLISHED ON 08.04.2015

more in Fashion Etc