FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Adriana Lima is in Vogue.

Adriana Lima is in Vogue.

Adriana Lima prezinta colectia Vogue Eyewear 2015 in cadrul unei campanii realizate de fotograful Ellen von Unwerth pe plajele insorite din Buzios.
„Filmarea campaniei Vogue Eyewear in tara mea natala, Brazilia, a reprezentat un moment foarte special. Este o colectie cu adevarat unica, cu note extrem de feminine si culori vii care o fac ideala pentru orice femeie si orice ocazie,” spune Adriana Lima, conform Vogue Eyewear. In imaginile campaniei, topmodelul poarta modelele de ochelari favorite, alese dupa felul in care acestea se afla in armonie cu fizionomia, cu stilul si personalitatea ei.

„Adriana reprezinta esenta femeii Vogue Eyewear. Este amuzanta, dornica sa cocheteze si este interesata de tot ce are legatura cu moda,” declara Mariavittoria Di Stasi, Brand Director Vogue Eyewear. Alaturi de Adriana Lima, actritele Deepika Padukone si  Liu Shi-Shi au acceptat invitatia de a fi ambasadoare ale brandului. „Prin intermediul celor trei modele, dorim sa subliniem valoarea pe care Vogue Eyewear o regaseste in toate femeile din intreaga lume. Cu toate ca sunt foarte diferite si provin din locuri diferite, femeile pe care le reprezinta sunt la fel de pretioase si importante – fiecare cu propriul stil si propria perceptie asupra modei.”

Ochelarii Vogue Eyewear sunt disponibili in Optiblu, Optiplaza si  Opticris. Modelul VO 2896S se afla printre preferatele noastre.(490 lei)

Vogue Eyewear, Optiplaza, 490 lei (2)

Imagini din timpul sedintei foto si info via Vogue Eyewear

PUBLISHED ON 08.04.2015

more in Fashion Etc