PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
“Ador sa port rochii”

“Ador sa port rochii”

Cand am filmat cu Andreea Raicu pentru campanie, ni s-a confirmat din nou ca este una dintre cele mai puternice voci feminine, care poate legitima fara loc de contestatii o campanie de promovare a rochiei.

A luat tinuta din "dressingul" ei improvizat in portbagajul masinii, si-a

improspatat singura machiajul, si-a schimbat repede jeansii. Pana atunci ne

pierdusem fiecare in detaliile unei atmosfere firesti, de zi cu zi si in

discutii prietenesti. Dar, la un moment dat, luminile camerei de filmat s-au aprins,

si am constientizat ca Andreea a pasit pe o "scena", pentru simplul motiv ca

toate privirile s-au indreptat automat asupra ei. Andreea este o prezenta

autentica in fata luminii iscoditoare a reflectoarelor. Nicio privire a ei nu e

contrafacuta, nici un gest nu este intimidat. Imaginea ei a construit firesc o

poveste credibila prin tinuta, postura, zambet, gest si vorbe.

In plus, Andreea a adus in "bagajul" de filmare, memoria miilor de

fotografii in care fiecare dintre noi i-a recunoscut si admirat stilul si

prospetimea unor povesti frumoase despre rochie in care a imbinat, in egala

masura, inocenta flashurilor din copilarie cu stralucirea pasilor de podium. 

Te invitam sa urmaresti filmuletul realizat de Andreea pentru campania pe tocuri precum si cateva imagini de la filmare. Nu uita sa participi la concurs si sa sprijini campania noastra.

PUBLISHED ON 15.07.2009

more in Newsroom