RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
50 de ani ECCO si un nou model de mocasini

50 de ani ECCO si un nou model de mocasini

Ecco celebreaza cei 50 de ani de existenta prin lansarea unui nou model de mocasini. ECCO Mind imbina tehnologia prezentului cu designul pantofilor care au adus faima brandului suedez.

In urma cu aproape cinci decenii, a fost creat ECCO Joke, o pereche de incaltaminte comoda, cu un design clasic, ce avea sa se transforme in emblema firmei. De altfel, acesta este primul pantof care a avut logo-ul ECCO pe talpa si a reprezentat un model purtat atat de femei si barbati cat si de copii. Compania avea sa devina cunoscuta si pe plan international cu 10 ani mai tarziu, respectiv in anii ’80, odata cu lansarea ECCO Free si Time.

Acesta modele au fost punctul de pornire pentru realizarea pantofilor ECCO Mind, disponibili in nuante intense de fuchsia si albastru, dar si pe negru, gri deschis, maro sau crem. Atat partea superioara a pantofilor cat si captuseala sunt realizate din piele. Noii mocasini au talpa usoara si flexibila, iar sistemul patentat Confort Fybre asigura piciorului un mediu racoros si igienic.

Foto si info: ECCO

PUBLISHED ON 23.04.2013

more in Newsroom