PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
50 de ani ECCO si un nou model de mocasini

50 de ani ECCO si un nou model de mocasini

Ecco celebreaza cei 50 de ani de existenta prin lansarea unui nou model de mocasini. ECCO Mind imbina tehnologia prezentului cu designul pantofilor care au adus faima brandului suedez.

In urma cu aproape cinci decenii, a fost creat ECCO Joke, o pereche de incaltaminte comoda, cu un design clasic, ce avea sa se transforme in emblema firmei. De altfel, acesta este primul pantof care a avut logo-ul ECCO pe talpa si a reprezentat un model purtat atat de femei si barbati cat si de copii. Compania avea sa devina cunoscuta si pe plan international cu 10 ani mai tarziu, respectiv in anii ’80, odata cu lansarea ECCO Free si Time.

Acesta modele au fost punctul de pornire pentru realizarea pantofilor ECCO Mind, disponibili in nuante intense de fuchsia si albastru, dar si pe negru, gri deschis, maro sau crem. Atat partea superioara a pantofilor cat si captuseala sunt realizate din piele. Noii mocasini au talpa usoara si flexibila, iar sistemul patentat Confort Fybre asigura piciorului un mediu racoros si igienic.

Foto si info: ECCO

PUBLISHED ON 23.04.2013

more in Newsroom