INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
5 lookuri pentru toamna-iarna 2014/15

5 lookuri pentru toamna-iarna 2014/15

Pentru toamna-iarna 2014, Marks & Spencer a creat o colectie de cinci povesti. Fiecare dintre ele dezvolta un trend cheie al acestui sezon in lookuri moderne si confortabile, croite pe diferite stiluri vestimentare: Simple Luxe, Gentle Woman, Down Town, Modernist si The Arts.

Despre piesele preferate din aceasta colectie si despre diferitele forme in care acestea pot fi purtate, Lottie Tarpey, Head of Trend Content la Marks & Spencer, declara: “In aceasta toamna, una dintre piesele mele preferate din noua colectie M&S este puloverul Autograph cu o textura moale si imprimeu grafic ce poate fi purtat cu pantaloni gri sau cu jeansi albi. Iarna, piesa se potriveste perfect cu o fusta creion neagra si tocuri. Este o piesa esentiala pentru sezonul de toamna – iarna deoarece are o textura moale si un design lejer ce il face usor de purtat. In contrast, blana este in tendinte, iar blana artificiala de calitate de la Marks & Spencer face ca aceasta textura statement sa fie must-have pentru garderoba de iarna. Nuanta de ruginiu a jachetei Autograph din blana artificiala este pusa in valoare cand este asortata cu rochia ruginie de tip tunica. De asemenea, aceasta poate fi asortata si cu un tricou alb, jeans si mocasini, pentru un look stylish, usor de realizat. Jacheta aduce texturi bogate, culoare si versatilitate.”

marks_spencer_interior

Te invitam sa descoperi in continuare si selectia noastra de piese preferate, integrate in outfituri chic ce apartin fiecarui look propus de Marks & Spencer!

We Like

PUBLISHED ON 31.10.2014

more in Fashion Etc