EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Stil si personalitate cu Lica Popescu
FASHION BRIEF
Autor: Vicki Nicola

Stil si personalitate cu Lica Popescu

V-ati facut vreodata un test de personalitate care va promitea in subsidiar si revelatii despre stilul vostru vestimentar? Sau v-ati uitat mai atent la un articol pueril despre “cum se imbraca o balanta” doar fiindca sunteti nascuta la inceput de octombrie?

Stilul personal este o fascinatie colectiva. Dar este si o forma personala de a te diferentia. Iar brandurile de moda s-au folosit de astfel de instrumente pentru a-si curatoria produsele si pentru a le promova ca atare. Pe de alta parte, chiar este o nevoie astazi pentru consumatorul de moda, bombardat cu aceeasi informatie si aceleasi retete stilistice la unison, sa consume moda mai inteligent, mai personalizat.

Stilul, relaxare si firesc 

Pentru mine, stilul personal este o femeie care iti atrage privirea pe strada.

Si nu stii sa spui exact de ce. In mod cert nu te uiti fascinat datorita unui print neon sau a unui logo mare. Poate ca este “de vina” taietura usor “oversized” a sacoului. Sau poate ca sunt clasicii jeans evazati. Sau felul simplu in care a combinat pantalonii de piele cu un pulover de casmir.

Oricare ar fi motivul, imaginea ei iti place si nu pentru ca se vede frumos, ci pentru ca se simte relaxarea. Stilul ei iti spune cine este ea, si nu magazinele din care cumpara. Pentru ca, sa te imbraci bine inseamna sa stii bine cine esti tu si nu toate brandurile cele mai in voga.

Am vorbit cu Lica Popescu despre arhitectura unui stil personal. Cum se deseneaza ea? De la talentul nativ sau de la informatia invatata corect? De la piesele potrivite sau de la brandurile la moda? Aveti intreaga discutie pe canalul meu de youtube.

Enjoy! 

VICKIPEDIA_FASHIONTALKS_LICAPOPESCU

PUBLISHED ON 22.02.2023

more in Conversation Marks