WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
10 lucrari de arta si design, inspirate de 10 parfumuri

10 lucrari de arta si design, inspirate de 10 parfumuri

Fiecare parfum prezinta o poveste in care cuvintele sunt inlocuite de note olfactive. Ca orice poveste, si aceasta poate fi interpretata si reinterpretata in nenumarate forme prin intermediul artei vizuale. Este detaliul care a conturat conceptul proiectului Inspiration Challenge by AVON, ajuns anul acesta la cea de-a treia editie. In cadrul ei, 10 artisti au recreat intr-o maniera personala povestile a zece parfumuri AVON, iar lucrarile lor au fost prezentate intr-o expozitie gazduita de Galeria Galateca.

Cristian Samfira a creat o tinuta vestimentara, Arpad ArtPI Rezi si Andrei Argaetico – cate o ilustratie, Madalin Gheorghe de la Simplexio a realizat o vaza printata 3d, Cosmin Bumbut – o fotografie, Florian Toma de la snob. – o geanta, Doru Dumitrescu – o bijuterie din lemn, Alex Dadoo de la Maison Dadoo – o instalatie din flori, Razvan Chelu de la Lemnia a realizat un clutch, iar Ciprian Vrabie – o esarfa cu imprimeuri desenate de el. Alaturi de lucrari, au fost incluse in expozitie si muzele care i-au inspirat pe cei zece artisti, si anume: parfumurile Attraction, Mesmerize, Little Red Dress, Rare Pearls, Far Away, Outspoken Party, Cherish, Femme Icon, Today Tomorrow ALWAYS si Christian Lacroix Bijou.

„Inspiration Challenge a luat nastere in 2013, devenind un manifest pentru frumusete in toate formele ei. Arta ca expresie a frumusetii este nucleul proiectului nostru, iar an de an a imbracat forme unice. Suntem mandri de faptul ca fiecare editie reuneste artisti talentati, care transforma provocarile noastre in arta cu suflet.” – echipa Avon

Povestea celor zece parfumuri nu se opreste aici. Lucrarile vor fi licitate in scop caritabil, iar fondurile vor fi alocate unui ONG ce urmeaza a fi anuntat.

Foto: Mihnea Ratte Photography

PUBLISHED ON 27.11.2015

more in Beauty Lines