WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
10 artisti, 10 parfumuri, o provocare

10 artisti, 10 parfumuri, o provocare

Universul parfumurilor Avon a inspirat 10 artisti sa realizeze lucrari in armonie cu mediul lor de expresie: design vestimentar, design de produs si de bijuterie, fotografie si ilustratie.

Ioana Ciolacu, Mihai Dan Zarug, Madalina Teler, Liliana Stoica, Alexandra Ungurelu, Carla Szabo, Catalin Georgescu, Cristian Vasile, Madalina Andronic si Ioana Sopov au compus impreuna un jurnal parfumat prezentat saptamana trecuta la Galeria Galateca din Bucuresti. Expuse ca intr-un labirint, lucrarile din cadrul celei de-a doua editii Avon Inspiration Challenge au fost insotite de cate o poveste scrisa de mana pe panza, alaturi de produsul care a stabilit coordonatele procesului creativ.

“Inspiration Challenge a devenit, in mai putin de doi ani, un proiect de referinta marca AVON. Lucrul  cu care ne mandrim cel mai mult si care aduce magia in Inspiration Challenge este implicarea unor oameni talentati, pe care ii admiram si care ne-au surprins prin maniera unica in care au inteles acest proiect. Pentru ca AVON are in portofoliu 200 de parfumuri, povestea Inspiration Challenge nu se opreste nicidecum aici. 2015 va aduce o noua provocare parfumata”, a declarat Denisa Mihai, PR & Advertising Manager AVON Romania si Moldova.

Munca artistilor a fost documentata de 5 bloggeri reprezentativi pentru fiecare categorie.  Maurice Munteanu (design vestimentar), Sanziana Pop (design de produs), Noemi Meilman (bijuterie), Dragos Asaftei (fotografie), Designist.ro (ilustratie) au oferit, timp de doua luni, detalii despre cum evolueaza proiectul.

La fel ca anul trecut, obiectele create pentru Inspiration Challenge sustin o cauza sociala, ele fiind licitate in beneficiul HOSPICE Casa Sperantei.

Foto: Mihnea Ratte Photography

PUBLISHED ON 14.11.2014

more in Beauty Lines