Petocuri.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe...

PORTRET DE DESIGNER

Leanne Marshall inca face valuri...

In urma cu 10 ani, una dintre placerile mele nevinovate era…

INSPIRATIE

Coafuri care creeaza impresia ca...

Relatia cu bretonul poate fi una complicata.:) Am mai spus asta…

HOT TREND

Geanta mini

Dimensiunile gentilor care completeaza tinutele feminine de strada s-au redus din…

INSPIRATIE

Ultra Violet. Culoarea intuitiei si...

Culoarea lui 2018 este Ultra Violet, un simbol vibrant al originalitatii,…

WE LIKE

Milo by Lightovo. O veioza...

Cand aud numele Milo, ma gandesc instant la simpaticul caine din…

WE LIKE

Celeste Mogador. Bijuterii brodate.

Celeste Mogador a fost numele de scena al unei dansatoare si…

INTERVIU

W by Veronica Zaharia &...

Vicki Nicola de la Vickipedia.ro  si Veronica Zaharia, designerul Parlor, au…

Hot Trend

Geanta mini

Dimensiunile gentilor care completeaza tinutele feminine de strada s-au redus din ce in ce mai mult in ultimele sezoane, iar geanta mini s-a transformat in It Item-ul momentului. Nenumaratele interpretari pe care le primeste, aerul ei extrem de sic si usurinta cu care se adapteaza la diferite tinute de zi, dar si de seara, au contribuit la succesul de care are parte. Daca iti place acest mic accesoriu de mare efect, te va bucura vestea ca ea promite sa ramana relevanta si anul acesta. Am intalnit-o deja in colectiile pentru primavara-vara, semnate de designeri ca Stella McCartney, Celine, Giambattista Valli, Chanel, Valentino, Chloe sau Givenchy. Thora Valdimars si Jeanette Friis Madsen Si, totusi, cum a  devenit mini un mare trend? Ani de-a randul, gentile foarte mici au fost asociate cu tinutele de ocazie. In ele, punem strictul necesar: cheile, banii, telefonul si, poate, un ruj sau o pudra pentru a ne retusa machiajul. Nici nu avem nevoie de mai mult pentru o petrecere. Pentru zi, rolul de gardian al lucrurilor personale a fost atribuit gentii supradimensionate, in care pare ca ne putem aseza foarte confortabil intreaga viata. Asta m-a facut sa ma intreb ce schimbare din rutina noastra de zi cu zi a inspirat si a garantat succesul acestui trend. Primul gand a fost:...

Inapoi Inainte
Bluze albe, care nu se pateaza

Bluze albe, care nu se pateaza

Imi place albul, insa de cele mai multe ori nuanta imaculata a unei piese vestimentare reprezinta o calitate de scurta durata. Legea lui Murphy pare sa nu rateze nicio ocazie pentru a-si dovedi acuratetea in cazul acestor haine. Daca ceva poate sa mearga prost, va merge prost. Cafeaua se va prelinge de pe cana sau ketchupul va sari din sticla direct pe bluza. Bineinteles ca nu sunt singurele scenarii, acestea pot continua la nesfarsit, insa finalul e mereu acelasi: o pata… cel putin.

Pentru ca nu e o situatie rara, cel mai probabil, fiecare dintre noi s-a confruntat cu ea macar o data in viata (eu, una, am pierdut sirul), materialele textile care nu se pateaza au fost transformate deja din dorinta in realitate. De curand, am aflat despre brandul american pentru femei Elizabeth & Clarke, a carui colectie de piese basic Unstainable®, lansata de ceva timp, s-a bucurat de succes.

Tehnologia dezvoltata de echipa lor are ca sursa de inspiratie natura, mai exact modul in care florile inlatura de pe ele roua de dimineata. Materialele textile din care este realizata colectia sunt tratate astfel incat sa respinga lichidele care contin apa sau ulei si sa nu le lase sa patrunda in tesatura. Suna interesant, nu?

Mi s-a mai parut interesanta si strategia de vanzari a brandul Elizabeth & Clarke. Pentru ca este vorba despre piese basic care lipsesc rar din garderoba feminina si care sunt completate sau improspatate periodic, echipa a implementat sistemul de vanzari de tip abonament (subscription box). Clientele pot comanda o data, iar produsele alese le sunt livrate la inceputul fiecarui anotimp. Chiar daca in portofoliul lor se regasesc astazi si articole in alte in nuante, povestea brandului a inceput de la dorinta fondatoarei Melanie Moore de a produce, alaturi de echipa ei, bluza alba perfecta, pe care i-a fost dificil sa o gaseasca, la randul ei, in magazine. Perfectiunea pe care o avea in gand consta intr-un design care arata bine, care e practic si accesibil ca pret. Pare ca a reusit. Conform site-ului brandului elizabethandclarke.com, pana in prezent, peste 50 000 de piese esentiale semnate Elizabeth & Clarke au fost livrate in toata lumea.

Acest sistem de vanzari nu este o noutate, noutatea cu care a venit Elizabeth & Clarke cand s-a lansat pe piata americana in 2011 a fost aceea de a propune singurul “subscription box” din moda, care vinde produse proprii. La noi, nu am auzit de sistemul de vanzari cu abonament in moda, dar am intalnit cateva proiecte care il folosesc pe partea de beauty (MyBeautyBox, de exemplu) si pe segmentul mancarii  (cum sunt Lifebox, cu meniuri de mancare sanatoasa, sau NativeBox, cu pachete de gustari cu mixuri de nuci si fructe uscate).

Foto via Elizabeth & Clarke

PUBLISHED ON 11.01.2018 TAGS: elizabeth and clarke unstainable

more in Fashion Etc