FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

ZARA. The Online Experience

Aceleasi produse si preturi ca in magazinele fizice, pasi intuitivi, raspuns la orice intrebare, o politica de schimbari si returnari prietenoasa… Simplitatea este cuvantul potrivit pentru a descrie prima experienta de cumparaturi online pe zara.com/ro.

Asa cum ii povesteam si lui Vicki (Vickipedia.ro), pentru mine, experienta de cumparaturi de la Zara a fost intotdeauna un mix de online si offline. Inainte de a merge la magazin, imi alegeam piesele dorite plimbandu-ma pe site. Era modalitatea prin care imi organizam sesiunile de shopping astfel incat sa decurga rapid si eficient. Acuratetea fotografiilor de prezentare a produselor era si ramane esentiala. Pe de-o parte, imaginile sugereaza cum vor arata articolele vestimentare inca dinainte de a le proba si, pe de alta parte, ofera surse de inspiratie pentru tinute creative. Pana de curand, pentru confirmarea finala trebuia sa mergi la unul dintre magazinele Zara. Odata cu shopul online, aceasta vine direct la tine acasa.

Multumesc, Vicki Nicola pentru invitatie si Alexandra Diaconu (Das Sasha) pentru fotografii!

PUBLISHED ON 07.04.2014

more in Fashion Etc