POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Bourse...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Louis...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro,…

NEWS

Nike running forward

Alergarea este esenta Nike. De la primii pantofi sport din portofoliu,…

PARTENERIAT MEDIA

Digital Divas | 11 septembrie...

Digital Divas, evenimentul dedicat creatorilor de continut de Fashion, Beauty &…

INSPIRATIE

Calatoriile, o tema recurenta in...

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile…

WE LIKE

Royal Elegance & Artistic Rebellion....

Bora Aksu imbina elemente romantice, care te poarta inevitabil in trecut,…

Parteneriat Media

Digital Divas | 11 septembrie 2025 | Palatul Bragadiru

Digital Divas, evenimentul dedicat creatorilor de continut de Fashion, Beauty & Lifestyle din Romania, revine toamna aceasta cu o noua editie. Aceasta are loc pe 11 septembrie, la Palatul Bragadiru din Bucuresti si isi propune sa fie o sarbatoare a creativitatii si frumusetii curajoase, cu experiente premium, eleganta si glamour, networking, inspiratie autentica, emotie si energie. In fiecare an, Digital Divas este punctul de intalnire pentru numerosi influenceri consacrati, creatori de continut aflati la inceput de drum, celebritati de calibru, branduri implicate si profesionisti in online. Conferinta din prima parte a zilei e conceputa ca un mix de inspiratie si informatie. Nume sonore din online-ul romanesc urca pe scena pentru a impartasi din curajul, pasiunea si determinarea lor, iar povestile, viziunile si perspectivele lor pot deveni surse de inspiratie pentru participanti, astfel incat acestia sa isi duca propriile idei la nivelul urmator, pentru a deveni o voce influenta in peisajul digital. Printre vorbitorii editiei de anul acesta se numara Nicole Cherry, Erika Isac, Sore, Sinziana Iacob (Content Creator), Christina One (Photographer & Visual Artist), Cesima Nechifor (Content Creator), Alice Cavaleru (Content Creator), Ana Nicolae (Head of Communica...

Inapoi Inainte
What’s in my trashbag

What’s in my trashbag

Initiativa What’s in my trashbag, parte din campania The Dumpstore a organizatiei Samusocial, ne indeamna sa reflectam asupra risipei alimentare si, in acelasi timp, asupra realitatii cotidiene a oamenilor fara adapost, pentru care, de multe ori, cosul de cumparaturi este cosul de gunoi. Initiativa este si o invitatie la actiune. Donatiile in bani primite vor sprijini organizatia sa-i sprijine mai departe pe cei aflati in nevoie.

Daca urmaresti si tu seria Vogue “In the bag”, cel mai probabil ti-au aparut deja in minte unul sau mai multe cadre din interviurile in care celebritatile dezvaluie publicului obiectele pe care le poarta in geanta de zi cu zi. Contrastul dintre aceste cadre si imaginile pe care le provoaca raspunsul la “What’s in my trashbag” devine, pe buna dreptate, izbitor. Paralela si discrepanta dintre scenarii functioneaza ca o introducere spre tema campaniei realizate alaturi de agentia Tribal Worldwide.


Foto: Gabrielle Ribeiro / Unsplash

Puternic este si contrastul dintre cum arata vietile noastre de zi cu zi si cele ale persoanelor care traiesc in saracie. Lucruri pe care noi le luam de bune, de la mancare, la un loc pe care-l numim acasa, sunt de fapt privilegii de care nu toata lumea are parte. Asa cum evidentiaza ONG-ul, nu de putine ori, pentru cei fara posibilitati materiale, cosul de gunoi inlocuieste experienta cumparaturilor de la supermarket, iar strada este acasa.

Potrivit unor date din campanie, un roman arunca 75 de kg de alimente pe an, iar impreuna aruncam 25 de milioane de tone. In spatele acestor cifre, sunt sume mari de bani care ar putea avea o cu totul alta finalitate daca, in loc de risipa, am vorbi despre economii si, odata cu asta, despre moduri utile de a le gestiona, utile pentru noi si pentru comunitatea in care traim.

In plus, atunci cand acesta exista, surplusul de alimente poate fi si el gestionat cu mai multa grija fata de oamenii aflati in situatii vulnerabile, astfel incat acestia sa aiba acces la hrana, fara sa mai fie nevoiti sa o caute in cosul de gunoi. Verificarea periodica a termenului de valabilitate si donarea produselor in timp util fie direct catre ei, fie catre organizatii, banci de alimente sau cantine sociale reprezinta o solutie.

Samusocial ne incurajeaza pe fiecare sa consumam mai responsabil si, din banii economisiti astfel, sa donam o parte. Poti sustine cauza lor pe site-ul campaniei dumpstore.samusocial.ro. Tot acolo, afli mai multe detalii atat despre intreaga initiativa, cat si despre activitatea ONG-ului in general.

Fotografie principala: charlesdeluvio / Unsplash

PUBLISHED ON 21.03.2023

more in Newsroom