INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Tratamentele profesionale Susanne Kaufmann – acum in Romania

Am descoperit povestea Susanne Kaufmann in 2009, atunci cand Alma Rusu si Ioana Paun au conturat prin intermediul a sapte branduri exclusiviste inceputul unei povesti dragi noua, cea a buticului de cosmetice organice MioBio. Puritatea, reducerea la esential si imbinarea armonioasa intre traditie si inovatie reprezinta trei dintre conceptele ce definesc produsele Susanne Kaufmann. Incepand cu luna iulie a acestui an, sunt disponibile in Romania si tratamentele profesionale ce poarta aceeasi semnatura, prin intermediul Infrafit – Detox, De-stress & Lose weight, unicul centru autorizat si acreditat Susanne Kaufmann de la noi.

In copilarie, Susanne Kaufmann isi insotea deseori bunica in cautarea de ierburi si flori salbatice, descoperind si apreciind inca de pe atunci puterea lor vindecatoare. La 23 de ani, Susanne Kaufmann a preluat la a cincea generatie conducerea hotelului familiei, Hotel Post din Bezau. Si-a concentrat urmatoarea perioada dezvoltarii lui pana cand, in urma cu mai bine de 10 ani, a initiat propriul concept vizionar de spa. Concomitent a dezvoltat si brandul de cosmetice organice profesionale ce-i poarta numele. Acestea sunt realizate in colaborare cu dermatologi renumiti si reuneste astazi 60 de produse.

Convinsi de beneficiile lor, cei care au incercat serviciile de ingrijire a pielii au inceput sa intrebe cum pot achizitiona produsele pentru continuarea tratementelor acasa. Asa au inceput primele parteneriate cu magazine de cosmetice organice din Austria, iar treptat popularitatea si cererea au depasit limitele tarii in care au fost create. Astazi, linia Susanne Kaufmann este prezenta in buticuri de cosmetice bio si centre exclusiviste de tratament din Austria, Germania, Elvetia, Anglia, Italia, SUA, Singapore sau Romania.

„Este un pas important pentru noi, mai ales in contextul în care Centrul Infrafit s-a dezvoltat foarte mult in ultima perioada. Simteam nevoia de a introduce in programele deja existente – de nutritie raw-vegan, detoxifiere , slabit, antistress – si tratamente si terapii anti-aging sau alcalinizare bio. Susanne Kaufmann, prin produsele sale profesionale exclusiviste, reprezinta alegerea perfecta in acest sens,” declara Raluca Iliescu, CEO & Founder Infrafit. „Tratamentele Susanne Kaufmann sunt foarte complexe, astfel incat terapeutii nostri au urmat un training extins in cadrul spa-ului Susanne Kaufmann din Bezau, Austria. Centrul Infrafit ofera tratamente de hidratare, purificare, alcalinizare, detoxifiere si anti-aging.”

Remediile naturale traditionale joaca un rol foarte important in realizarea produselor. Uleiurile si extractele organice din plante, multe provenind din flora spontana a padurilor alpine, sunt prezente in fiecare produs. Produsele Susanne Kaufmann sunt compatibile si cu pielea sensibila datorita calitatii impecabile a ingredientelor naturale si a retetelor aplicate. Toate sunt testate dermatologic. iar metodele de emulsionare si conservare sunt exclusiv naturale, fara a face uz de conservanti sintetici, uleiuri minerale sau parfumuri artificiale.

„Ne bucuram nespus de faptul ca prin Centrul Infrafit tratamentele Susanne Kaufmann pot fi oferite si publicului din Romania. Este unul din brandurile noastre de suflet, iar de-a lungul timpului am primit adesea intrebari din partea clientilor referitoare la disponibilitatea tratamentelor organice profesionale Susanne Kaufmann, mai ales ca unii dintre ei au ajuns special in Austria pentru acestea,” declara Ioana Paun, Partner MioBio.

Descopera mai multe pe infrafit.ro!

Foto: Susanne Kaufmann

PUBLISHED ON 10.06.2014

more in Beauty Lines