PARTENERIAT MEDIA

Castigatorii Digital Divas Awards 2024

Cea de-a 12-a editie Digital Divas Awards a avut loc, pe…

INSPIRATIE

I am: Celine Dion. O...

Celine Dion e printre putinii artisti care se regasesc pe coloana…

STREET STYLE

The playful side of fashion

Moda strazii de la evenimentele #fashionweek difera usor de la un…

EDITOR'S CHOICE

O coafura, un machiaj &...

Anumite coafuri si machiaje devin embleme ale unor momente, ritualuri, stari sau…

HOT TREND

Denim cu denim

Combinatia denim cu denim face parte din propunerile designerilor pentru sezonul…

EDITOR'S CHOICE

Puzzle-uri de tot felul

Puzzle-urile se afla in topul cadourilor mele din ultima perioada, oferite…

RED CARPET

10 rochii couture FW 2024/25....

Continui exercitiul de imaginatie dedicat rochiilor pe care mizez ca le…

Inspiratie

“And it was all yellow”

Culoarea galbena are coloana sonora: melodia Yellow a trupei Coldplay. Obisnuiesc sa ma gandesc la aceasta piesa muzicala, ce a fost lansata in anul 2000, atunci cand ma inspira diverse piese de design, in nuante intense sau pale de galben. E ca si cum cineva apasa pe butonul play al unui aparat imaginar si: "Look at the stars / Look how they shine for you / And everything you do / Yeah, they were all yellow…" Am constientizat aceasta legatura de ceva timp, cu toate ca s-ar putea sa fie prima oara cand scriu despre asta. Versurile melodiei imi rasuna cel mai des in minte in contextul modei. S-a intamplat asta chiar si ieri, in timp ce ma uitam la fotografiile cu colectiile designerilor pentru primavara-vara 2024. Bottega Veneta SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Daca nu gresesc, rochia Bottega Veneta, cu broderie englezeasca, a dat startul muzicii. Atmosfera a fost intretinuta apoi de rochia intr-o nuanta intensa, semnata Fendi, de bluza JW Anderson, de geanta Missoni si tot asa. Cand am schimbat activitatea, coloana sonora s-a oprit. Fendi SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro JW Anderson SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Missoni SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Doar ca, de dimineata, fotografiile de la show-ul prin care Jacquemus a celebrat, ieri, 10 iunie, aniv...

Inapoi Inainte

The Power of Storytelling 2019. Despre puterea povestilor de a vindeca.

16 speakeri internationali din diferite domenii participa anul acesta la conferinta The Power of Storytelling 2019, ce are loc, pe 18 si 19 octombrie, la Radisson Blu Hotel din Bucuresti. In acord cu tema editiei din acest an, HEAL, discursurile lor vor fi inspirate de puterea povestilor de a vindeca.

Printre cei care vor urca pe scena celei de-a noua editii The Power of Storytelling (PoS), se regasesc: Lulu Miller, jurnalista in domeniul stiintific, editor si co-fondator al programului National Public Radio, Invisibilia, si castigatoare a premiului Peabody pentru podcastul Radiolab, Jacqui Banaszynski, considerata o legenda a jurnalismului narativ, cu o cariera de 40 de ani si multiple premii, printre care si un premiu Pulitzer, Jonathan Gottschall, scriitor si specialist in literatura si evolutie, autorul cartilor The Storytelling Animal si The Professor in the cage, Lipi Roy, medic si scriitoare interesata de nutritie, mindfulness si dependenta, care a lucrat cu detinuti, oameni fara adapost si victime ale cutremurelor si uraganelor, si  Tatiana Tibuleac, scriitoare si fosta jurnalista din Republica Moldova, autoarea cartilor Vara in care mama a avut ochii verzi si Gradina de sticla, castigatoare a Premiului Uniunii Europene pentru Literatura 2019. Gasesti lista completa a participantilor aici.

“The Power of Storytelling indeplineste un rol special in spatiul de conferinte, pentru ca miezul conferintei a fost inca de la inceput de a crea o experienta transformationala pentru participanti. Desi multi dintre vorbitori sunt jurnalisti, nu este o conferinta de industrie. Desi vorbim despre cum spui povesti, nu este o serie de sesiuni <how to>. Mai degraba, ce se intampla pe scena PoS e ca experienta de narator a invitatilor se imbina cu parcursul lor profesional, ca sa dea nastere unui discurs menit sa ilustreze si cat de puternica e povestea ca unealta de comunicare, dar si sa-ti arate cum e construita si manuita ca sa creeze schimbari pozitive in lume. E si motivul pentru care la PoS, mai mult ca oriunde altundeva, oamenii plang, rad si se bucura de o experienta umana impartasita”, spune Cristian Lupsa, fondator The Power of Storytelling.

Conferinta este dezvoltata inca de la inceput sub mentoratul jurnalistei americane Jacqui Banaszynski. Tot de la inceput, evenimentul a fost construit in jurul ideii ca povestile bine spuse pot schimba vieti si comunitati, pot inspira si apropia oamenii.

Identitatea vizuala a acestei editii poarta semnatura ilustratoarei Tuan Nini.

Mai multe informatii despre conferinta The Power of Storytelling 2019, gasesti pe www.thepowerofstorytelling.org/. Daca vrei sa rezervi un loc, o poti face accesand www.thepowerofstorytelling.org/registration.

Sursa foto si info: PR

PUBLISHED ON 06.08.2019

more in Newsroom