FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

The Power of Storytelling 2019. Despre puterea povestilor de a vindeca.

16 speakeri internationali din diferite domenii participa anul acesta la conferinta The Power of Storytelling 2019, ce are loc, pe 18 si 19 octombrie, la Radisson Blu Hotel din Bucuresti. In acord cu tema editiei din acest an, HEAL, discursurile lor vor fi inspirate de puterea povestilor de a vindeca.

Printre cei care vor urca pe scena celei de-a noua editii The Power of Storytelling (PoS), se regasesc: Lulu Miller, jurnalista in domeniul stiintific, editor si co-fondator al programului National Public Radio, Invisibilia, si castigatoare a premiului Peabody pentru podcastul Radiolab, Jacqui Banaszynski, considerata o legenda a jurnalismului narativ, cu o cariera de 40 de ani si multiple premii, printre care si un premiu Pulitzer, Jonathan Gottschall, scriitor si specialist in literatura si evolutie, autorul cartilor The Storytelling Animal si The Professor in the cage, Lipi Roy, medic si scriitoare interesata de nutritie, mindfulness si dependenta, care a lucrat cu detinuti, oameni fara adapost si victime ale cutremurelor si uraganelor, si  Tatiana Tibuleac, scriitoare si fosta jurnalista din Republica Moldova, autoarea cartilor Vara in care mama a avut ochii verzi si Gradina de sticla, castigatoare a Premiului Uniunii Europene pentru Literatura 2019. Gasesti lista completa a participantilor aici.

“The Power of Storytelling indeplineste un rol special in spatiul de conferinte, pentru ca miezul conferintei a fost inca de la inceput de a crea o experienta transformationala pentru participanti. Desi multi dintre vorbitori sunt jurnalisti, nu este o conferinta de industrie. Desi vorbim despre cum spui povesti, nu este o serie de sesiuni <how to>. Mai degraba, ce se intampla pe scena PoS e ca experienta de narator a invitatilor se imbina cu parcursul lor profesional, ca sa dea nastere unui discurs menit sa ilustreze si cat de puternica e povestea ca unealta de comunicare, dar si sa-ti arate cum e construita si manuita ca sa creeze schimbari pozitive in lume. E si motivul pentru care la PoS, mai mult ca oriunde altundeva, oamenii plang, rad si se bucura de o experienta umana impartasita”, spune Cristian Lupsa, fondator The Power of Storytelling.

Conferinta este dezvoltata inca de la inceput sub mentoratul jurnalistei americane Jacqui Banaszynski. Tot de la inceput, evenimentul a fost construit in jurul ideii ca povestile bine spuse pot schimba vieti si comunitati, pot inspira si apropia oamenii.

Identitatea vizuala a acestei editii poarta semnatura ilustratoarei Tuan Nini.

Mai multe informatii despre conferinta The Power of Storytelling 2019, gasesti pe www.thepowerofstorytelling.org/. Daca vrei sa rezervi un loc, o poti face accesand www.thepowerofstorytelling.org/registration.

Sursa foto si info: PR

PUBLISHED ON 06.08.2019

more in Newsroom