RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Personaje de film & ochelari de soare celebri

Personaje de film & ochelari de soare celebri

Coafura lui Rachel din “Friends”, pantofii Jimmy Choo, adorati de Carrie Bradshaw in “Sex and The City”, mica rochie neagra, purtata de Holly Golightly in “Breakfast at Tiffany’s”, sau emblematica rochie alba, purtata de Marilyn Monroe pentru rolul din “The Seven Year Itch”… Nu de putine ori, elemente de stil care au contribuit la conturarea unor personaje de film indragite de public au dictat tendinte cheie in viata reala.

Prin intermediul seriei de ilustratii “Glasses in Movies”, artistul Capitoni si-a propus sa documenteze cele mai cool modele de ochelari de soare din filme. Pentru unii dintre ei, celebritatea castigata prin intermediul cinematografiei le-a asigurat un loc chiar dincolo de tendintele sezoniere. De exemplu, la mai bine de 50 de ani de la lansare, modelul Manhattan purtat de actrita Audrey Hepburn in “Breakfast at Tiffany’s” este disponibil si astazi in portofoliul Oliver Goldsmith.

Nascut la Madrid si stabilit la Barcelona, Capitoni este ilustrator si graphic designer. Formele geometrice, imaginile curate si detaliile realizate cu atentie reprezinta trei elemente care ii definesc lucrarile. Daca iti doresti sa descoperi intreaga lui serie de ilustratii, intra pe capitonidesign.com.

Ilustratii Capitoni / Hepta.ro

PUBLISHED ON 18.08.2015

more in Mood Board