FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
O vitrina cu parfum de Provence

O vitrina cu parfum de Provence

Vitrinele magazinelor transforma strada intr-un spatiu de expozitie altfel. In ceea ce priveste Bucurestiul, magazinul MADISON absolute beauty se regaseste printre gazdele celor mai originale lucrari. Inca imi amintesc cu drag atmosfera de poveste, conturata de echipa .Care?Cutare, cu ocazia sarbatorilor de iarna din 2012. De atunci, vitrinele au prezentat noi si noi concepte creative, iar cel mai recent dintre ele poarta semnatura Mihaelei Damian, fondatoare MD Architecture & Design.

Baloti de fan, o usa provensala, multe flori de lavanda… un colt din Provence este redat in spatele unei vitrine. “Ideea colaborarii cu MADISON a aparut spontan, fiind primul meu proiect in zona de amenajare a unei vitrine de magazin. Desi initial tema proiectului era alta, m-am lasat inspirata de sezonul lavandei din Provence si am pus bazele unui concept nou, prin care sa le aratam oamenilor o mica parte din sufletul unei regiuni dominate de miresmele campurilor de lavanda. Colaborarea cu MADISON este una dintre cele mai placute experiente, unde am simtit sprijinul unei adevarate familii si, in acelasi timp, rigurozitatea unor profesionisti. In perioada urmatoare, pregatim alte doua proiecte extrem de interesante, insa deocamdata detaliile raman ascunse”, povesteste Mihaela Damian, arhitect si designer interior. Intitulat “Lavender Culture 2015”, rezultatul primului ei pas pe teritoriul visual merchandising-ului poate fi admirat de trecatori pana pe 15 septembrie, pe Calea Dorobanti 152.

Legatura dintre florile de lavanda si brandul MADISON este usor de intuit, florile mov inspirand nenumarate buchete olfactive de parfumuri si retete diverse de produse pentru ingrijire. “Am inceput sa lucram cu Mihaela Damian, o fire extrem de versatila si deschisa, plecand de la propunerea ei de a continua traditia vitrinelor MADISON cu un nou concept, care are la baza lavanda. Astfel, am creat propria noastra poveste cu parfum de Provence, mai ales ca in magazin este disponibila o gama variata de produse pe baza de lavanda, iar uleiul de lavanda este foarte cautat in industria parfumurilor si cosmeticelor. Astfel, ne dorim ca prin tema <Lavender Culture 2015> sa surprindem atmosfera provensala si parfumul imbietor al lavandei”, spune Madeleine Florescu, Owner MADISON – luxury perfumery.

Mihaela Damian este recunoscuta in industrie pentru panourile decorative cu perle, create de ea pentru a fi utilizate in orice spatiu, interior si exterior deopotriva. La scurt timp dupa expunerea acestora la Bucuresti, Damian a fost contacta pentru a dezvolta proiecte in diferite tari, precum Anglia, Turcia, Franta sau Dubai. Un pas important in cariera ei a fost participarea in 2012 la targul Maison & Object de la Paris, unde conceptul pe care l-a prezentat a fost recompensat cu premiul pentru inovatie si tehnici noi in design.

Foto: MD Architecture & Design

PUBLISHED ON 10.09.2015

more in Mood Board