INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
O vitrina cu parfum de Provence

O vitrina cu parfum de Provence

Vitrinele magazinelor transforma strada intr-un spatiu de expozitie altfel. In ceea ce priveste Bucurestiul, magazinul MADISON absolute beauty se regaseste printre gazdele celor mai originale lucrari. Inca imi amintesc cu drag atmosfera de poveste, conturata de echipa .Care?Cutare, cu ocazia sarbatorilor de iarna din 2012. De atunci, vitrinele au prezentat noi si noi concepte creative, iar cel mai recent dintre ele poarta semnatura Mihaelei Damian, fondatoare MD Architecture & Design.

Baloti de fan, o usa provensala, multe flori de lavanda… un colt din Provence este redat in spatele unei vitrine. “Ideea colaborarii cu MADISON a aparut spontan, fiind primul meu proiect in zona de amenajare a unei vitrine de magazin. Desi initial tema proiectului era alta, m-am lasat inspirata de sezonul lavandei din Provence si am pus bazele unui concept nou, prin care sa le aratam oamenilor o mica parte din sufletul unei regiuni dominate de miresmele campurilor de lavanda. Colaborarea cu MADISON este una dintre cele mai placute experiente, unde am simtit sprijinul unei adevarate familii si, in acelasi timp, rigurozitatea unor profesionisti. In perioada urmatoare, pregatim alte doua proiecte extrem de interesante, insa deocamdata detaliile raman ascunse”, povesteste Mihaela Damian, arhitect si designer interior. Intitulat “Lavender Culture 2015”, rezultatul primului ei pas pe teritoriul visual merchandising-ului poate fi admirat de trecatori pana pe 15 septembrie, pe Calea Dorobanti 152.

Legatura dintre florile de lavanda si brandul MADISON este usor de intuit, florile mov inspirand nenumarate buchete olfactive de parfumuri si retete diverse de produse pentru ingrijire. “Am inceput sa lucram cu Mihaela Damian, o fire extrem de versatila si deschisa, plecand de la propunerea ei de a continua traditia vitrinelor MADISON cu un nou concept, care are la baza lavanda. Astfel, am creat propria noastra poveste cu parfum de Provence, mai ales ca in magazin este disponibila o gama variata de produse pe baza de lavanda, iar uleiul de lavanda este foarte cautat in industria parfumurilor si cosmeticelor. Astfel, ne dorim ca prin tema <Lavender Culture 2015> sa surprindem atmosfera provensala si parfumul imbietor al lavandei”, spune Madeleine Florescu, Owner MADISON – luxury perfumery.

Mihaela Damian este recunoscuta in industrie pentru panourile decorative cu perle, create de ea pentru a fi utilizate in orice spatiu, interior si exterior deopotriva. La scurt timp dupa expunerea acestora la Bucuresti, Damian a fost contacta pentru a dezvolta proiecte in diferite tari, precum Anglia, Turcia, Franta sau Dubai. Un pas important in cariera ei a fost participarea in 2012 la targul Maison & Object de la Paris, unde conceptul pe care l-a prezentat a fost recompensat cu premiul pentru inovatie si tehnici noi in design.

Foto: MD Architecture & Design

PUBLISHED ON 10.09.2015

more in Mood Board