RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte

Naked PR. A 4-a editie

Scoala NAKED PR da startul inscrierilor la cea de-a patra editie a cursurilor de PR, sustinute de specialisti in industria de comunicare romaneasca. Timp de sase saptamani, profesorii NAKED PR vor impartasi cursantilor fortele si vulnerabilitatile unei industrii de PR romanesti reale, dau acces la relatii puternice si la povesti de succes posibile.

profesori

2015 la NAKED PR e de poveste. Este un trend prins si adus in mainstream de catre Disney si Hollywood si manifestat tot mai mult in imaginarul public. Numarul mare de povesti cinematografice reinterpretate – Maleficient (2014), Cinderella (2015), Pan(2015), Alice in Wonderland(2016) – va aduce o influenta importanta a acestora in mentalul public si in cultura populara, spune Raluca Cristea, fondatoare NAKED PR.

Primavara aceasta povestile de succes incep la NAKED. Nu sunt povesti de adormit copii, ci povesti de trezit clienti. Transformam oameni de comunicare in Legende, in superspecialisti in PR. Nu vom vorbi despre basme, ci vom genera PR de poveste. Aici incepe magia, adauga Adelina Bortan, fondatoare NAKED PR.

Fashion PR intermediate si advanced, PR 3.0, Debate& public speaking si PR pentru marci personale compun colectia de cursuri din aceasta primavara, predate de Ana Bucur, Noemi Meilman si Vicki Nicola (Fashion PR), Victor Kapra (PR 3.0), Dan Cristea (Debate&public speaking), Adelina Bortan si Raluca Cristea (PR pentru marci personale).

Detalii despre agenda workshopurilor si inregistrare sunt disponibile pe site-ul NAKED PR (www.nakedpr.ro).

Foto si info: NAKED PR

 

PUBLISHED ON 10.03.2015

more in Newsroom