WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Naked PR. A 4-a editie

Scoala NAKED PR da startul inscrierilor la cea de-a patra editie a cursurilor de PR, sustinute de specialisti in industria de comunicare romaneasca. Timp de sase saptamani, profesorii NAKED PR vor impartasi cursantilor fortele si vulnerabilitatile unei industrii de PR romanesti reale, dau acces la relatii puternice si la povesti de succes posibile.

profesori

2015 la NAKED PR e de poveste. Este un trend prins si adus in mainstream de catre Disney si Hollywood si manifestat tot mai mult in imaginarul public. Numarul mare de povesti cinematografice reinterpretate – Maleficient (2014), Cinderella (2015), Pan(2015), Alice in Wonderland(2016) – va aduce o influenta importanta a acestora in mentalul public si in cultura populara, spune Raluca Cristea, fondatoare NAKED PR.

Primavara aceasta povestile de succes incep la NAKED. Nu sunt povesti de adormit copii, ci povesti de trezit clienti. Transformam oameni de comunicare in Legende, in superspecialisti in PR. Nu vom vorbi despre basme, ci vom genera PR de poveste. Aici incepe magia, adauga Adelina Bortan, fondatoare NAKED PR.

Fashion PR intermediate si advanced, PR 3.0, Debate& public speaking si PR pentru marci personale compun colectia de cursuri din aceasta primavara, predate de Ana Bucur, Noemi Meilman si Vicki Nicola (Fashion PR), Victor Kapra (PR 3.0), Dan Cristea (Debate&public speaking), Adelina Bortan si Raluca Cristea (PR pentru marci personale).

Detalii despre agenda workshopurilor si inregistrare sunt disponibile pe site-ul NAKED PR (www.nakedpr.ro).

Foto si info: NAKED PR

 

PUBLISHED ON 10.03.2015

more in Newsroom