WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
NAKED PR. 2 ani de PR fara PR.

NAKED PR. 2 ani de PR fara PR.

In urma cu doi ani, Raluca Cristea si Adelina Bortan au fondat impreuna primul laborator de PR specializat din Romania: NAKED PR. Astazi, proiectul lor indraznet se pregateste pentru cea de-a cincea editie de cursuri, sesiuni si workshop-uri specializate pe PR 3.0, Business PR, Fashion PR advanced, New Luxury PR, PR pentru marci personale si Stil de marca personala.

Despre planurile lor de la inceput, Raluca Cristea isi aminteste cum: „Acum 2 ani, puneam pe hartie (colorata, bineinteles:) ideea unui proiect care sa vorbeasca despre PR-ul milenist intr-o noua paradigma, sa dezvaluie adevaruri si sa creeze viziuni “uau” pentru generatia noastra. Cautam solutii diferite, alte scaune, alte povesti. Planuiam creativ. Am planuit bine si am realizat multe!”.

„15 profesori exceptionali, 424 de “studenti”, 86 de invitati, 497 ore de curs impreuna. Infuzie reala de know-how si oportunitati profesionale, 424 de povesti si intalniri frumoase, rasete multe si emotie, emotie cat cuprinde. Asa descriem doi ani de activitate NAKED PR. Si nu ne oprim aici, avem o multime de planuri pentru toamna aceasta”, povesteste Adelina Bortan.

Noemi Meilman si Vicki Nicola (Fashion PR), Mirela Bucovicean (Business PR), Victor Kapra (PR 3.0), Maurice Munteanu ( Stil de marca personala) si Mihai Zarug (New Luxury PR) formeaza echipa profesorilor din noul sezon. Timp de sapte saptamani, acestia vor impartasi studentilor fortele si vulnerabilitatile industriei de PR din Romania, iar invitatii lor speciali vor adauga experientei un plus de valoare si inspiratie.

Detalii despre agenda workshopurilor si despre inscrieri sunt disponibile pe site-ul nakedpr.ro.

Foto: Vali Barbulescu

PUBLISHED ON 29.09.2015

more in Newsroom