WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

MOJA by ANTONIA – o colectie de haine si accesorii in stilul artistei

Concept store-ul MOJA.ro lanseaza impreuna cu Antonia o colectie de haine si accesorii dedicate sezonului cald. De la tricouri, rochii si hamuri din piele la colanti si costume de baie, colectia cuprinde 28 de piese in stilul artistei care le semneaza, unele dintre ele fiind imprimate cu chipul sau cu tatuajele ei. Tinutele propuse sunt versatile, adecvate stilului urban ce imbina notele elegante cu indrazneala.

mojabyantonia_03-jpg

“Este o colectie pe care o dedic fanilor mei si, de aceea, am conceput exact haine si accesorii pe care le-as purta eu. Tricourile largi, asimetrice sau rochiile in culori vesele pot fi purtate atat ziua cat si seara, impreuna cu accesorii atipice, precum hamurile. Ideea a plecat din dorinta de a avea o legatura si mai stransa cu toti cei cu care ma vad la concerte, cu cei care ma urmaresc pe Facebook si care ma intreaba mereu de unde imi cumpar tinutele. De acum, le vor putea gasi pe www.moja.ro in cadrul colectiei <Moja by Antonia> “,  declara Antonia.

Materialele folosite pentru conturarea pieselor vestimentare sunt naturale, iar colantii si costumele de baie sunt din lycra. Hamurile sunt confectionate din piele, oferind unei rochii sau unui tricou o alura complet diferita, subliniind totodata talia.

“MOJA.ro este un concept store care isi propune sa surprinda atitudinea si gustul unei generatii. Colaborarea cu Antonia a venit firesc, ea fiind una dintre cele mai iubite artiste din acest moment, iar rezultatul este o garderoba vesela, asimetrica, ce da tonul starii de spirit”, spune Alis Gheorghita, initiatoarea MOJA.ro.

Produsele cuprinse in colectie au preturi care variaza intre 129 lei si 239 lei. Colecția poate fi achizitionata de pe www.moja.ro.

Foto si info: MOJA.ro

PUBLISHED ON 01.07.2013

more in Newsroom