FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

MOJA by ANTONIA – o colectie de haine si accesorii in stilul artistei

Concept store-ul MOJA.ro lanseaza impreuna cu Antonia o colectie de haine si accesorii dedicate sezonului cald. De la tricouri, rochii si hamuri din piele la colanti si costume de baie, colectia cuprinde 28 de piese in stilul artistei care le semneaza, unele dintre ele fiind imprimate cu chipul sau cu tatuajele ei. Tinutele propuse sunt versatile, adecvate stilului urban ce imbina notele elegante cu indrazneala.

mojabyantonia_03-jpg

“Este o colectie pe care o dedic fanilor mei si, de aceea, am conceput exact haine si accesorii pe care le-as purta eu. Tricourile largi, asimetrice sau rochiile in culori vesele pot fi purtate atat ziua cat si seara, impreuna cu accesorii atipice, precum hamurile. Ideea a plecat din dorinta de a avea o legatura si mai stransa cu toti cei cu care ma vad la concerte, cu cei care ma urmaresc pe Facebook si care ma intreaba mereu de unde imi cumpar tinutele. De acum, le vor putea gasi pe www.moja.ro in cadrul colectiei <Moja by Antonia> “,  declara Antonia.

Materialele folosite pentru conturarea pieselor vestimentare sunt naturale, iar colantii si costumele de baie sunt din lycra. Hamurile sunt confectionate din piele, oferind unei rochii sau unui tricou o alura complet diferita, subliniind totodata talia.

“MOJA.ro este un concept store care isi propune sa surprinda atitudinea si gustul unei generatii. Colaborarea cu Antonia a venit firesc, ea fiind una dintre cele mai iubite artiste din acest moment, iar rezultatul este o garderoba vesela, asimetrica, ce da tonul starii de spirit”, spune Alis Gheorghita, initiatoarea MOJA.ro.

Produsele cuprinse in colectie au preturi care variaza intre 129 lei si 239 lei. Colecția poate fi achizitionata de pe www.moja.ro.

Foto si info: MOJA.ro

PUBLISHED ON 01.07.2013

more in Newsroom