WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Love is Chance
Editor's Choice
Autor: Vicki Nicola

Love is Chance

Iubesc cuvintele. Si le respect. Sunt foarte atenta si precauta cu forta lor si ma port cu manusi atunci cand ele pot rani. Dar, la fel, ma incred in ele fara rezerve atunci cand, aparent, o banala insiruire de silabe iti poate schimba starea in bine, pur si simplu.

Asa am inceput sa port parfumul Chance de la Chanel. L-am folosit pentru ca m-a cucerit mirosul. Dar l-am ales pentru ca mi-a placut numele. Iar pentru mine acest parfum este mereu in asociere directa cu un inceput de zi in care stiu ca o sa imi fie bine. Am folosit “Eau Tendre” de la Chance mai mult de 10 ani.

Eram “in my ’30s” cu doi copii mici. Iar pentru mine, Chance este despre aceasta perioada cand totul in viata mea se reaseza intr-o noua identitate, aceea de mama. Traiam experiente absolut noi. Unele erau fericire pura, altele, provocari si dileme. Dar, dupa fiecare, oricum ar fi fost acea experienta, spuneam fara ezitare ca “da, a fost o sansa sa o traiesc”. Toate starile si senzatiile femeii care am fost intre 30 si 40 de ani sunt bine puse intr-un sertar in dressingul meu emotional. Iar cand vreau sa le mai incerc si sa le mai iau cu mine in cotidian, folosesc “Eau Tandre” de la Chance.

Asa ca m-am bucurat enorm cand am vazut ca tocmai ce s-a lansat crema de maini din aceasta gama Chance. Sunt 3 variante delicate si vesele ca niste fondante si le port mereu cu mine in poseta, ca un reminder pastel al unor experiente care mi-au dat sansa sa fiu cine sunt azi.

Fotografii: arhiva personala

PUBLISHED ON 30.01.2024

more in Beauty Lines