WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

La Roche-Posay Rosaliac. Ingrijire anti-roseata

La Roche-Posay lanseaza gelul de curatare si demachiere Rosaliac si serumul intensiv Rosaliac AR, doua produse dedicate tenului sensibil, fragilizat, cu predispozitie catre cuperoza sau roseata intensa.

Serumul intensiv Rosaliac AR combina 3 ingrediente active, menite sa estompeze roseata direct de la sursa. Acestea sunt: Ambofenolun extract natural puternic, bogat in polifenoli, ce reduc marimea vaselor sangvine si intaresc peretii acestora; Neurosensinaun ingredient activ calmant ce reduce aparitia rosetei; Apa termala La Roche-Posay– cu proprietati anti-iritante si decongestionante.
Serumul se aplica dimineata si seara, pe tenul curat. Studiile arata ca acesta calmeaza imediat senzatia de disconfort. Dupa 4 saptamani, roseata este redusa, iar culoarea tenului devine mai uniforma. Eficacitate anti-recidiva este demonstrata.

Produsul nu contine conservanti, parabeni, alcool, parfum, coloranti.
Pret recomandat: 90 lei

Creat pentru pielea sensibila, fina si reactiva, gelul Rosaliac curata delicat fata si pielea fragila din jurul ochilor. Produsul se aplica pe o discheta demachianta sau pe varfurile degetelor si se sterge tenul cu miscari usoare. Gelul micelar demachiaza, lasand pielea proaspata, curata si catifelata. Se foloseste fara clatire cu apa.
Pret recomandat: 54 lei

Foto si info: La Roche- Posay

PUBLISHED ON 28.01.2014

more in Beauty Lines