WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
KENZO x H&M

KENZO x H&M

KENZO este casa de moda alaturi de care H&M continua, in acest an, seria colaborarilor cu designeri de top. Directorii de creatie Carol Lim si Humberto Leon vor reinterpreta filosofia vibranta a brandului frantuzesc intr-o colectie vestimentara pentru femei si barbati si intr-o linie de accesorii.

„Prin aceasta noua colaborare cu H&M, vrem sa depasim limitele si sa impartasim spiritul energic al casei KENZO iubitorilor de moda din intreaga lume”, au declarat Carol Lim si Humberto Leon, care au preluat conducerea departamentului de creatie KENZO in 2011. Moda lor este despre libertate si individualitate, exprimate prin culori indraznete si imprimeuri curajoase. Prezentarile de impact, colaborarile cu artisti si campaniile digitale creative sunt alte elemente ce definesc universul Kenzo.

In colectia H&M, influentele si traditiile globale si energia strazii se imbina si contureaza piese inspirationale, accesibile pasionatilor de moda din intreaga lume. „Suntem nerabdatori sa impartasim tuturor universul colectiei KENZO x H&M, asa cum este el, unul creativ, amuzant si in pas cu tendintele actuale”, a declarat AnnSofie Johansson, Consultant de Creatie la H&M.

Colectia KENZO X H&M va fi disponibila din 3 noiembrie 2016 in peste 250 de magazine H&M selectionate din intreaga lume, precum si online.

Foto: H&M / Carol Lim, AnnSofie Johansson si Humberto Leon

PUBLISHED ON 26.05.2016

more in Newsroom