WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
KENZO x H&M

KENZO x H&M

KENZO este casa de moda alaturi de care H&M continua, in acest an, seria colaborarilor cu designeri de top. Directorii de creatie Carol Lim si Humberto Leon vor reinterpreta filosofia vibranta a brandului frantuzesc intr-o colectie vestimentara pentru femei si barbati si intr-o linie de accesorii.

„Prin aceasta noua colaborare cu H&M, vrem sa depasim limitele si sa impartasim spiritul energic al casei KENZO iubitorilor de moda din intreaga lume”, au declarat Carol Lim si Humberto Leon, care au preluat conducerea departamentului de creatie KENZO in 2011. Moda lor este despre libertate si individualitate, exprimate prin culori indraznete si imprimeuri curajoase. Prezentarile de impact, colaborarile cu artisti si campaniile digitale creative sunt alte elemente ce definesc universul Kenzo.

In colectia H&M, influentele si traditiile globale si energia strazii se imbina si contureaza piese inspirationale, accesibile pasionatilor de moda din intreaga lume. „Suntem nerabdatori sa impartasim tuturor universul colectiei KENZO x H&M, asa cum este el, unul creativ, amuzant si in pas cu tendintele actuale”, a declarat AnnSofie Johansson, Consultant de Creatie la H&M.

Colectia KENZO X H&M va fi disponibila din 3 noiembrie 2016 in peste 250 de magazine H&M selectionate din intreaga lume, precum si online.

Foto: H&M / Carol Lim, AnnSofie Johansson si Humberto Leon

PUBLISHED ON 26.05.2016

more in Newsroom