WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

#Ittakescourage

Curajul ne modeleaza viata de zi cu zi, chiar daca ii constientizam cu adevarat prezenta sau lipsa atunci cand ne aflam in fata unor decizii majore. Intitulata #Ittakescourage, noua campanie Ray-Ban ilustreaza, prin intermediul unor fotografii realizate de Mark Seliger, cateva scenarii familiare despre curajul de a fi tu insuti.

Fie ca se refera la curajul de a porni pe un nou drum sau de a lupta cu stereotipurile societatii, fie ca sunt despre curajul de a-ti arata vulnerabilitatea sau de a te deconecta, pur si simplu, de la tehnologie pentru a trai mai mult in viata reala, fotografiile nu se transforma intr-o pledoarie despre lipsa fricii, ci dimpotriva. Ele sunt despre puterea de a-ti infrunta temerile.

Cand am primit imaginile campaniei, am fost intrebata cu care dintre ele rezonez cel mai mult. Iata-le!

Ittakescourage_1
Ray-Ban Metal Optical
IA-O DE LA CAPAT!
Curajul de a imbratisa schimbarile si de a iesi din zona ta de confort pentru a trai viata pe care ti-o doresti.
Ittakescourage_ray-ban_1
Ray-Ban New Wayfarer
DEPASESTE-TI LIMITELE!
Curajul de a persevera pentru ca visurile, dorintele si idealurile tale sa prinda viata.
Ittakescourage_ray-ban_2
Ray-Ban Aviator
LUPTA CU PERFECTIUNEA!
Curajul de a lupta cu stereotipurile societatii si de a fi tu insuti.
Ittakescourage_ray-ban_3
Ray-Ban Round
INFRUNTA CRITICILE!
Curajul de a te expune unor situatii care te-ar putea rusina, ti-ar putea aduce respingerea celorlalti sau in urma carora ai deveni total nepopular.
Ittakescourage_ray-ban_4
Ray-Ban Clubround
DESCHIDE-TI INIMA!
Curajul de a fi vulnerabil in fata iubirii.
Ittakescourage_ray-ban_5
Ray-Ban Round Optical Style
DECONECTEAZA-TE!
Curajul de a te desprinde de tehnologie si de a interactiona cu lumea reala.

Foto: Mark Seliger/ Ray-Ban

 

PUBLISHED ON 24.03.2016

more in Fashion Etc