INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Idei cu care am plecat de la Digital Divas ’19

Nu exista retete care sa garanteze succesul in online. Este o observatie care s-a regasit, intr-o forma sau alta, in mai multe dintre discursurile celor care au vorbit la conferinta Digital Divas ’19, desfasurata, ieri, la Palatul Bragadiru din Bucuresti.

Exista insa idei si experiente care sa inspire persoanele aflate la inceput de drum in lumea online-ului cum sa identifice ingredientele de care au nevoie pentru a-si crea propriile retete. Daca nu ai participat la evenimentul Digital Divas de anul acesta, gasesti in continuare cateva dintre ideile prezentate. Pentru mai multa inspiratie, poti urmari inregistrarea conferintei pe site-ul digitaldivas.ro.

  1. Imi pasa, un ingredient cheie

“Ingredientul principal in ceea ce faceti in zona de influencer marketing are foarte mare legatura cu acest I care. Imi pasa foarte mult de mine. Imi pasa foarte mult de comunitatea pe care o construiesc in jurul meu. Imi pasa foarte mult de relatia pe care o construiesc cu agentiile si cu brandurile si, nu in ultimul rand, imi pasa de societatea in care traiesc.” Alina Cinciulescu, Strategy Manager la Global Records.

  1. Povestile ne unesc.

“Povestile nu sunt egale intre ele. Fiecare poveste trebuie ascultata si trebuie sa primeasca mediul care i se potriveste. (…) Fiecare poveste are un sambure interesant, cum se spune in presa clasica, are carne. Are ceva concret pe care poti sa construiesti. Nu poti sa-i dai ceva ce nu are. Misiunea ta ca om care scrie si care face povesti– eu vorbesc acum de cuvinte, dar asta se intampla si in video, si in fotografie, si in orice – este sa gasesti acel element interesant pentru tot restul lumii. Jonathan Swift spunea ca misiunea unui scriitor este sa priveasca ce priveste toata lumea si sa vada ce nu a vazut nimeni.” Diana Cosmin de la Fine Society.

  1. Clientul este Clientul.

“Niciun client nu are o nevoie reala de mine pentru ca, pe langa mine, mai sunteti inca 2480 si inca 1000 care apar zilnic (stiti ca se zice, conform unei statistici, ca worldwide apar zilnic cate 1000 de influenceri). Niciun client nu are nevoie reala de noi. Noi avem nevoie de ei pentru ca, datorita lor, facem un business. Cred ca atunci cand mergem pe set, cred ca atunci cand facem campanii, cred ca atunci cand ne asumam deadline-uri, trebuie sa le onoram pentru ca, in definitiv, oamenii astia ne baga niste bani in buzunar. Trebuie sa incepem sa-i tratam exact cum am vrea noi sa fim tratate.” Ana Morodan

  1. Prezentul este (pe) Instagram.

“Instagram este una dintre cele mai complete aplicatii din punctul meu de vedere. (…) E foarte usor sa te conectezi cu oameni din toata lumea”, pe cand pe Facebook lucrurile se desfasoara mai greu. Madalina Merca de la Indiechase.com considera ca da: Instagram este aplicatia momentului.

  1. Conversatia cu oamenii care te urmaresc ii aduce mai aproape de tine.

“(…) Sa raspundeti celor care va scriu pentru ca este o metoda extraordinara de a tine un om langa tine pentru totdeauna! Faptul ca tu ti-ai oferit din timp este o rasplata pentru timpul pe care ti l-a dat el tie.” Gabriela Atanasov de la SweetPaprika.ro

  1. Felul tau de a fi e ceea ce te diferentiaza de restul lumii.

Sfatul pe care Alina Ceusan il ofera oricui isi doreste sa intre in lumea online-ului este “ca trebuie neaparat sa aduca ceva nou, sa puna suflet si sa fie sincer. Eu, cel putin, din experienta pe care am avut-o pana acum, prin genul asta de sinceritate am avut foarte mult de castigat. Pana la urma, tu esti unic. Nimeni nu mai e ca tine.” Monica Birladeanu a rezonat cu opinia Alinei Ceusan si a sustinut-o la randul ei: “daca vreti sa fiti originali, sa fii tu asa cum esti este cel mai original prototip de persoana pe care il puteti propune in spatiul public. Asta pentru ca, intr-adevar, combinatia voastra genetica, emotionala, gusturile voastre nu seamana cu ale nimanui.”

Lista celor care au urcat pe podiumul galei, potrivit Digital Divas:

Young Divas in Fashion Blogging
Locul 1: Catalina Cotoc – CatalinaCotoc.ro
Locul 2: Larisa Raicu – LarisaRaicu.ro
Locul 3: Bianca Ioana Caragea – LifewithBianca.com

Young Divas in Beauty Blogging
Locul 1: Diana Dinca – DincaDiana.com
Locul 2: Cristina Mircea – CristinaMircea.ro
Locul 3: Eliza Abrudan – ElizaAbrudan.com

Most Active Beauty Blogger
Locul 1: Andreea Enache – Farmacistuldeserviciu.ro
Locul 2: Emily Rose – Thedailyfashioninspiration.com
Locul 3: Ana Maria Tatucu – Beautybarometer.com

Most Active Fashion Blogger
Locul 1: Manuela Lupascu – Letstalkaboutfashion.com
Locul 2: Liana Popa – Avetisiperoz.ro
Locul 3: Iulia Andrei – Iulia-Andrei.ro

Best Women Websites
Locul 1: A List Magazine
Locul 2: Elle
Locul 3: AndreeaRaicu.ro

Best Newcomer in Fashion & Beauty on YouTube
Locul 1: Ilinca Munteanu
Locul 2: Georgiana Ionescu
Locul 3: Natasha Ioana

Best Fashion & Beauty YouTube Channel
Locul 1: Andreea Balaban
Locul 2: Alina Ceusan
Locul 3: Sinziana Iacob

Best Newcomer in Fashion & Beauty on Instagram
Locul 1: Emily Rose – @refinementandstyle
Locul 2: Cristina Ionescu – @cristinaionescuu
Locul 3: Georgiana Ionescu – @georgianaionescu

Best Fashion & Beauty Instagram Account
Locul 1: Sanziana Negru – @sanziananegru
Locul 2: Andreea Balaban  – @andreea.balaban
Locul 3: Alina Ceusan – @alinaceusan

Best Fashion Blogger
Locul 1: Alina Ceusan – AlinaCeusan.net
Locul 2: Dana Rogoz – DanaRogoz.com
Locul 3: Ana Morodan – AnaMorodan.com

Best Beauty Blogger
Locul 1: Andreea Balaban – AndreeaBalaban.ro
Locul 2: Sanziana Negru – SanzianaNegru.com
Locul 3: Sinziana Iacob – SinzianaIacob.ro

Best Lifestyle Blogger
Locul 1: Diana Cosmin – FineSociety.ro
Locul 2: Laura Cosoi – LauraCosoi.ro
Locul 3: Andreea Ibacka – AndreeaIbacka.ro

Best Male Fashion & Lifestyle Blogger
Locul 1: Luca Cruceanu – LucaCruceanu.ro
Locul 2: Virgil Godeanu – VirgilGodeanu.ro
Locul 3: Andrei Grigorie – AndreiGrigorie.com

Avon Award for Social Causes
Irina Vasilescu

Avon Award for the Most Engaged Community
Andreea Balaban

Avon Award for Teen Content Creators
Andrei Selly Selaru

People’s Choice Award
Andreea Balaban

The Digital Diva of The Year
Alina Ceusan

Best Brand Endorser
Sinziana Iacob

Digital Divas Excellence Award
Ana Morodan

Foto: Petocuri.ro

PUBLISHED ON 29.05.2019

more in Mood Board