RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce, pe 26 octombrie

Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce, pe 26 octombrie

Vicki Nicola, fondatoare Vickipedia si PeTocuri, Mirela Bucovicean de la Molecule-F, Ana Morodan – celebru fashion blogger si consultant de imagine, Alin Stanciu – fondator FashionUp, Petru Chiriac de la Il Passo si Mihai Saptaru, co-founder Mycloset, se numara printre cei care vor vorbi despre cum se traduce moda in vanzari online, in cadrul Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce. Desfasurat pe 26 octombrie, la Cluj, acesta este primul eveniment din Romania dedicat fashion ecommerce-ului.

Hotspot Fashion s-a conturat din dorinta de a dezvolta ideea “What’s hot in fashion sells well online”. Aceasta dorinta i-a directionat pe organizatori spre cei care conduc afaceri profitabile, transformand eshopurile pe care le conduc in branduri cunoscute si apreciate. Lucrurile au fost duse, apoi, cu un pas mai departe, spre acele persoane care contribuie cu creativitate la promovarea acestor branduri.

Programul evenimentului este construit astfel incat publicul sa desluseasca lumea fashion ecommerce-ului, de la business plan la dezvoltarea magazinelor spre internationalizare, la cunoasterea tipurilor de consumator si pana la metodele de promovare prin continut.

Prima parte a dupa-amiezei este orientata spre partea de business, dezbatand trendurile pietei de ecommerce, realizand radiografii ale consumatorilor si stabilind strategii de dezvoltare a magazinelor.

A doua parte este dedicata celor care genereaza continut, asa cum sunt fashion-bloggerii sau style iconurile la care apeleaza brandurile sau magazinele online pentru promovare. Continutul pe care acestia il produc duce la clickuri si vanzari. Va fi o dezbatere despre platformele sociale care merita atentia magazinelor, despre cum se construieste o legatura puternica cu cei care pot promova produsele – o discutie la care sunt asteptate cat mai multe intrebari din partea publicului.

De ce sa participi?

Daca ai sau vrei sa iti faci un eshop pe care sa vinzi haine sau accesorii, cu siguranta vei avea de asimilat informatii care sa te  ajute sa cresti volume. Daca produci continut, vei vrea sa stii care sunt cerintele pietei sau cum sa relationezi cu brandurile.

Networking-ul va fi asigurat cu 100 de profesionisti din domeniu: retaileri, antreprenori, oameni de marketing, cei ce detin magazine online si magazine fizice, designeri vestimentari, redactori de moda, bloggeri si consumatori.

Cum participi?

Atentie locuri limitate! Mai sunt doar 40 de locuri – inscrieri aici.

Unde va avea loc ?

Pe 26 octombrie, incepand cu ora 12:30, la Ragaz – un local unde s-a pus pret pe detalii, totul fiind unicat, realizat de tineri arhitecti.

Hotspot fashion face parte din expoconferinta TeCOMM, eveniment aflat la a 3-a editie, dedicat comertului electronic ce va avea loc pe 24 si 25 octombrie. Mai multe pe tecomm.ro

Foto si info: PR

PUBLISHED ON 27.09.2013

more in Newsroom