PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce, pe 26 octombrie

Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce, pe 26 octombrie

Vicki Nicola, fondatoare Vickipedia si PeTocuri, Mirela Bucovicean de la Molecule-F, Ana Morodan – celebru fashion blogger si consultant de imagine, Alin Stanciu – fondator FashionUp, Petru Chiriac de la Il Passo si Mihai Saptaru, co-founder Mycloset, se numara printre cei care vor vorbi despre cum se traduce moda in vanzari online, in cadrul Hotspot Fashion: Retail meets eCommerce. Desfasurat pe 26 octombrie, la Cluj, acesta este primul eveniment din Romania dedicat fashion ecommerce-ului.

Hotspot Fashion s-a conturat din dorinta de a dezvolta ideea “What’s hot in fashion sells well online”. Aceasta dorinta i-a directionat pe organizatori spre cei care conduc afaceri profitabile, transformand eshopurile pe care le conduc in branduri cunoscute si apreciate. Lucrurile au fost duse, apoi, cu un pas mai departe, spre acele persoane care contribuie cu creativitate la promovarea acestor branduri.

Programul evenimentului este construit astfel incat publicul sa desluseasca lumea fashion ecommerce-ului, de la business plan la dezvoltarea magazinelor spre internationalizare, la cunoasterea tipurilor de consumator si pana la metodele de promovare prin continut.

Prima parte a dupa-amiezei este orientata spre partea de business, dezbatand trendurile pietei de ecommerce, realizand radiografii ale consumatorilor si stabilind strategii de dezvoltare a magazinelor.

A doua parte este dedicata celor care genereaza continut, asa cum sunt fashion-bloggerii sau style iconurile la care apeleaza brandurile sau magazinele online pentru promovare. Continutul pe care acestia il produc duce la clickuri si vanzari. Va fi o dezbatere despre platformele sociale care merita atentia magazinelor, despre cum se construieste o legatura puternica cu cei care pot promova produsele – o discutie la care sunt asteptate cat mai multe intrebari din partea publicului.

De ce sa participi?

Daca ai sau vrei sa iti faci un eshop pe care sa vinzi haine sau accesorii, cu siguranta vei avea de asimilat informatii care sa te  ajute sa cresti volume. Daca produci continut, vei vrea sa stii care sunt cerintele pietei sau cum sa relationezi cu brandurile.

Networking-ul va fi asigurat cu 100 de profesionisti din domeniu: retaileri, antreprenori, oameni de marketing, cei ce detin magazine online si magazine fizice, designeri vestimentari, redactori de moda, bloggeri si consumatori.

Cum participi?

Atentie locuri limitate! Mai sunt doar 40 de locuri – inscrieri aici.

Unde va avea loc ?

Pe 26 octombrie, incepand cu ora 12:30, la Ragaz – un local unde s-a pus pret pe detalii, totul fiind unicat, realizat de tineri arhitecti.

Hotspot fashion face parte din expoconferinta TeCOMM, eveniment aflat la a 3-a editie, dedicat comertului electronic ce va avea loc pe 24 si 25 octombrie. Mai multe pe tecomm.ro

Foto si info: PR

PUBLISHED ON 27.09.2013

more in Newsroom